Nieuwe producten in de supermarkt #2

Nee maar toch smaakte het wel zo😅

Mijn jumbo is zo chill! Echt een kleine supermarkt maar toch best vaak van die aparte nieuwe dingen. Heb de linker meegenomen maar nog niet geproefd

8 likes

Is dit koffie met energy!? Jij gaat kleuren ruiken, meisje

40 likes

Ik heb een hele hoge caffeine tolerantie/verslaving dus ik denk het niet. :joy: maar volgens de verpakking is het melk met 3 shots espresso

Oh my ik zou daarvan dus echt 3 dagen hartkloppingen hebben en koud zweten trillen alles :joy:

2 likes

Nou ik heb het koekjesdeeg gevonden! Inderdaad bij de verse pizza’s

Ik dacht alleen dat het groter zou zijn hahahaha het ziet er echt schattig uit

Ze hadden alleen maar de chocolade smaak hier, maar toen zag ik ook nog 3 andere grote potten met koekjesdeeg :eek: Heb deze twee gekocht:

Volgens mij zijn die grote potten niet gemaakt om rauw te eten maar ik doe dat al heel lang en leef nog dus ik ga het gewoon doen hahaha ben zo blij!!! Een dag zonder cookie dough is een dag niet geleefd

32 likes

Die eetbare cookie dough heb ik ook gehaald vanochtend. Ben er heel benieuwd naar!

2 likes

Ik stond net met die eetbare cookie dough in m’n handen maar ik vond het bakje zo klein dat ik het niet over m’n hart kon verkrijgen om daar €2,- aan uit te geven :sob:

@Diamonds haha over die grote heb ik ook getwijfeld om mee te nemen. Ik dacht: jaaaa veel inhoud!! Maar toen zag ik het woord ‘bakken’ en leek het me beter om hem niet mee te nemen en nu heb ik een klein beetje spijt

1 like

Ik zal er eerst van eten dan, als me niets overkomt laat ik het je weten en kan je ‘m ook kopen! :smile:

1 like

Het was echt niet lekker! Een beetje een zure afdronk ofzo? Heb t niet op kunnen drinken iig

1 like

Ik keek gewoon over die kleine heen :weary:
Zat wel te twijfelen over die grote

Door jou heb ik deze net gekocht. De verwachtingen zijn hooggespannen :hugs:

Haha oh jeeh nou dan hoop ik dat ze het waarmaken! Ben benieuwd naar je oordeel (straks? Of bewaar je ze voor een ander moment?)

1 like

Zou willen zeggen “Ja, voor het weekend” maar zo werkt het bij mij helaas niet :rofl:

1 like

aan het logo te zien La Place haha

1 like

9/10 vet lekker

1 like

Waar gebruik je pindakaas poeder voor? Ik vraag me dit altijd af

edit: ik googlede het en kwam dit tegen, en nu wil ik pindakaaspoeder en popcorn
image

Je kan er pindakaas van maken, maar dan minder vet/calorieen. Maar je kan het ook door je kwark/yoghurt doen (eet ik niey, lijkt mij niet lekker), je kan het als “kruiden” gebruiken bij koken of door allerlei bakmengsels doen.

Maar ik vond het dus vies🙈

1 like

In een smoothie met banaan is het heel chill. Of in een eiwitshake. Of door pannenkoekenbeslag.

1 like

Ik heb die grote ‘american cookie dough’ met chocolate chips geprobeerd maar vind het best een aparte (na)smaak hebben. Is wel lekker maar ook niet de lekkerste die ik heb gegeten. Zou hem niet opnieuw kopen denk ik.

Heb natuurlijk wel een halve pot op gisteren :upside_down_face:

6 likes