Nieuwe producten in de supermarkt #2

same kom ik vandaag achter. Gelukkig heb ik die ook meegenomen :thumbsup:

die is echt gruwelijk lekker!

Niet nieuw, maar had deze nog nooit bij mijn AH zien liggen. Love it!

6 likes

Geen idee of deze nieuw is maar ik had deze gisteren gehaald omdat ik geen tijd had om in de keuken te staan en ik vond het prima smaken.

2 likes

Bij de Big Bazar gekocht. Ben vooral benieuwd naar de Tutti Frutti popcorn

4 likes

Ik kwam deze vleesvervangers tegen in de Lidl. Wie heeft deze al geprobeerd?

1 like

Ik vond het gehakt heel lekker en echt smaken! Het bleef wel wat rood, waardoor je een beetje het gevoel krijgt alsof je rauw vlees eet.

1 like

Gehakt is top!

1 like

Haha Next Level Gehakt :joy: alsof het een creatie is van Adil en Bilall.

9 likes

Ik heb de burger toevallig gisteren gegeten! Je moet hem wel flink kruiden, maar je kan hem wel goed opbakken met een lekker knapperig korstje. Als je er een broodje hamburger van maakt is hij denkt ik erg lekker, maar als AGV’tje een beetje saai.

1 like

Ik zag in de Duitse Lidl een curryworst variant hahah

4 likes

Dit ziet er niet uit maar ik wil het

1 like

Ik proestte mijn thee even uit.

1 like

Top dan ga ik het gehakt proberen.

Ja het liet me stiekem denken aan hondenvoer :dizzy_face: Het ziet er ook niet eens uit als worst eigenlijk haha. Het is dat ik sowieso niet van curryworst houd, anders had ik hem meegenomen en geprobeerd.

2 likes

Ja ja die zag ik ook! Zag er mega goor uit. Zag trouwens ook mozzarella van skyr. Jammer dat ik em niet gekocht heb want ben wel nieuwschierig

1 like

Die is wel oke! Beetje smakeloos, maar dat is light mozzarella ook natuurlijk

Ik zag dit vanmiddag ineens in het chipsschap liggen en wat er op de verpakking stond, klonk best goed. Minder zout, minder vet, bio et cetera. Maar dit is echt het smerigste ooit. Alleen proberen als je benieuwd bent hoe karton smaakt. Heb het zelfs nog geprobeerd met een pestodip, een kaasdip en een knoflookdip, maar het bleef echt niet te hachelen.

6 likes

Haha huh ik denk dat dit dan misschien verkeerd lag want De Kleine Keuken maakt producten voor kinderen en weet vrijwel zeker dat dit ook voor kinderen is :joy: Normaal liggen alle producten van dit merk bij de babyvoeding en de luiers enzo.

1 like

Haha ja dat las ik later ook toen ik op internet andere recensies ging zoeken. Maargoed, zielig voor die kindjes die dit moeten eten hahahah

2 likes