Nieuwe producten in de supermarkt #2

https://www.jumbo.com/de-blije-boterham-verrassende-vanille-pasta-300g/204228POT/

Niet heel nieuw, maar twijfelde lang om hem te proberen…

Valt toch tegen… :sweat_smile: Beetje chemisch en beethe suikerige structuur ipv lekker romig

1 like

Afbeeldingsresultaat voor sofish fillets salmon style

Ik kan het niet vergelijken met een echte moot zalm, dus lastig om daar wat over te zeggen.
De smaak vond ik een beetje laf, niet erg vissig, en de structuur ietwat taai. Niet vies, maar ook niet zodanig lekker dat ik het vaker koop.
6/10

3 likes

Deze eitjes van de Aldi zagen er zo schattig uit en klonk lekker met melkcreme… Maar de melkchocolade smaakt een beetje te puur of cacao achtig ofzo en de melkcreme proef je bijna niet… Eigen merk(paas) chocolade van de Aldi is veel lekkerder

2 likes

Ik dacht even dat ik naar een lege bak zat te kijken hahaha

7 likes

Vast niet nieuw maar de kaasstengels van de Lidl, versie Olijf smaakt precies naar die ultradunne crackers rozemarijn/zeezout van Wasa. Heerlijk.

3 likes


3 likes

Omg! Ik kan niet herleiden welke winkel dit is.
Dit heb ik vroeger zoveel gegeten. Nog verdrietig dat ze het niet meer verkochten.
Aardbei vanille jam was mijn leven.

1 like

Aldi, maar wel een weekaanbieding dus of het er nog is… :sweat_smile:

1 like

image
Volgens mij niet nieuw, maar ik vond hem écht niet lekker. Heel droog en de crème vond ik ook niet geslaagd… Had me er zo op verheugd :frowning:

2 likes

Bedankt voor de waarschuwing :sweat_smile:

2 likes

Ik heb deze een tijd terug gehad en vond hem wel lekker, maar misschien heb ik gewoon slechte smaakpapillen :sweat_smile:

2 likes

Er zat wel een 35% sticker op, zou dat wat uit hebben gemaakt? Ik weet het niet haha, maar de volgende keer laat ik hem links liggen. Fijn dat jij hem wel lekker vond haha

1 like

Oh dat zou kunnen. Misschien dat ie al lang in de koeling lag en daardoor uitgedroogd was. Wel echt zonde natuurlijk.

1 like

Ook echt in blik? Foto van verpakking?

1 like

Ik heb net dit gekocht bij Xenos, maar ik durf niet zo goed.

14 likes

4 likes

Anders volgende x dat je in de stad bent halen! Er zit een Coop vlak naast het marktplein, wil wel even kijken of ik ze daar zie van de week.

1 like

Heeft iemand aanraders voor lekkere dingen op de app/bezorgdienst Picnic? Net mijn eerste bestelling geplaatst.

Ze smaken naar gewone M&M’s peanut, maar dan met een pittig nasmaakje. Huh?

In ieder geval niet het eigen merk gebak (roze drol als logo :laughing:). Alles is droog, zelfs hun slagroom is poederig. Ik had een keer geklaagd, kreeg ik gratis gebak als verontschuldiging :sweat_smile:

3 likes