Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik dacht even dat ik naar een lege bak zat te kijken hahaha

7 likes

Vast niet nieuw maar de kaasstengels van de Lidl, versie Olijf smaakt precies naar die ultradunne crackers rozemarijn/zeezout van Wasa. Heerlijk.

3 likes

3 likes

Omg! Ik kan niet herleiden welke winkel dit is.
Dit heb ik vroeger zoveel gegeten. Nog verdrietig dat ze het niet meer verkochten.
Aardbei vanille jam was mijn leven.

1 like

Aldi, maar wel een weekaanbieding dus of het er nog is… :sweat_smile:

1 like

image
Volgens mij niet nieuw, maar ik vond hem écht niet lekker. Heel droog en de crème vond ik ook niet geslaagd… Had me er zo op verheugd :frowning:

2 likes

Bedankt voor de waarschuwing :sweat_smile:

2 likes

Ik heb deze een tijd terug gehad en vond hem wel lekker, maar misschien heb ik gewoon slechte smaakpapillen :sweat_smile:

2 likes

Er zat wel een 35% sticker op, zou dat wat uit hebben gemaakt? Ik weet het niet haha, maar de volgende keer laat ik hem links liggen. Fijn dat jij hem wel lekker vond haha

1 like

Oh dat zou kunnen. Misschien dat ie al lang in de koeling lag en daardoor uitgedroogd was. Wel echt zonde natuurlijk.

1 like

Ook echt in blik? Foto van verpakking?

1 like

Ik heb net dit gekocht bij Xenos, maar ik durf niet zo goed.

14 likes

4 likes

Anders volgende x dat je in de stad bent halen! Er zit een Coop vlak naast het marktplein, wil wel even kijken of ik ze daar zie van de week.

1 like

Heeft iemand aanraders voor lekkere dingen op de app/bezorgdienst Picnic? Net mijn eerste bestelling geplaatst.

Ze smaken naar gewone M&M’s peanut, maar dan met een pittig nasmaakje. Huh?

In ieder geval niet het eigen merk gebak (roze drol als logo :laughing:). Alles is droog, zelfs hun slagroom is poederig. Ik had een keer geklaagd, kreeg ik gratis gebak als verontschuldiging :sweat_smile:

3 likes

Wat had je dan verwacht? Jalapeno is een peper.

4 likes

Nou… heel veel daarvan is hier in dit topic wel bekend :sweat_smile:

2 likes

Ik zie idd weinig wat ik nog niet ken.