Ik dacht even dat ik naar een lege bak zat te kijken hahaha
Vast niet nieuw maar de kaasstengels van de Lidl, versie Olijf smaakt precies naar die ultradunne crackers rozemarijn/zeezout van Wasa. Heerlijk.
Omg! Ik kan niet herleiden welke winkel dit is.
Dit heb ik vroeger zoveel gegeten. Nog verdrietig dat ze het niet meer verkochten.
Aardbei vanille jam was mijn leven.
Aldi, maar wel een weekaanbieding dus of het er nog is…
Volgens mij niet nieuw, maar ik vond hem écht niet lekker. Heel droog en de crème vond ik ook niet geslaagd… Had me er zo op verheugd
Bedankt voor de waarschuwing
Ik heb deze een tijd terug gehad en vond hem wel lekker, maar misschien heb ik gewoon slechte smaakpapillen
Er zat wel een 35% sticker op, zou dat wat uit hebben gemaakt? Ik weet het niet haha, maar de volgende keer laat ik hem links liggen. Fijn dat jij hem wel lekker vond haha
Oh dat zou kunnen. Misschien dat ie al lang in de koeling lag en daardoor uitgedroogd was. Wel echt zonde natuurlijk.
Ook echt in blik? Foto van verpakking?
Anders volgende x dat je in de stad bent halen! Er zit een Coop vlak naast het marktplein, wil wel even kijken of ik ze daar zie van de week.
Heeft iemand aanraders voor lekkere dingen op de app/bezorgdienst Picnic? Net mijn eerste bestelling geplaatst.
Ze smaken naar gewone M&M’s peanut, maar dan met een pittig nasmaakje. Huh?
In ieder geval niet het eigen merk gebak (roze drol als logo ). Alles is droog, zelfs hun slagroom is poederig. Ik had een keer geklaagd, kreeg ik gratis gebak als verontschuldiging
Wat had je dan verwacht? Jalapeno is een peper.
Nou… heel veel daarvan is hier in dit topic wel bekend
Ik zie idd weinig wat ik nog niet ken.