Nieuwe producten in de supermarkt #2

Heeft iemand deze al geprobeerd? Zag er de reclame van en nu wil ik naar de supermarkt racen.

1 like

Goed voor mijn eetpatroon en portemonnee dan. :cry:
Dan zullen die goedkope chocosplits nog lekkerder zijn :'D

1 like

Je had nog beter een cocktailprikker in die reepjes kunnen stoppen en ze dan in de vriezer of zo :’)

1 like

Kwam deze merengues vandaag tegen in het paasschap van de AH. Heb de Gin-citroen en die is wel lekker maar proef de gin echt niet terug :’)

image

1 like

Ik ben bij de Jamin geweest en heb de nieuwe paaseitjes meegenomen.

Vijg/melk: vond deze wel lekker. De vijgensmaak ik subtiel aanwezig, maar net genoeg om het wel te proeven. Vond het verder niet super bijzonder. 7/10

Summary

Watermelon/melk: ergens in de verte proef je iets wat naar watermeloen zou kunnen smaken. Het smaakt wel naar iets anders bekends maar ik kan het niet plaatsen. 6/10.

Summary

Maracuja/melk: ik kan hier niet echt een smaak in proeven, helaas. 5/10.

Summary

Ananas/wit: deze vond ik heel erg lekker! Precies genoeg ananas. 9/10.

Summary

This text will be hidden

Cactus/melk: ik weet niet echt hoe cactus smaakt, maar ik vond deze erg lekker. De smaak proef je goed en is lekker bij de choco. 7/10.

Summary

This text will be hidden

Peer/melk: heeel erg lekker! Duidelijke peersmaak. Deed me denken aan perenijsje + choco. 9/10.

Summary

This text will be hidden

Mango/melk: ik kan hier echt 0% mango in bespeuren. Jammer :frowning: 5/10.

Summary

This text will be hidden

Matcha/puur: je moet je concentreren op de matcha, dan proef je het een beetje. Had wat meer smaak aan mogen zitten,maar von het toch een erg lekker eitje. 8/10.

Summary

This text will be hidden

Sparkling Wine/wit: wel lekker, maar niet bijzonder. Witte choco met een alcohol smaakje. 7/10.

Summary

This text will be hidden

Lavendel/melk: bijzonder! Deed me aan luchtverfrisser denken, maar vond het verrassend lekker! 8/10.

Summary

This text will be hidden

Rozen/melk: heel apart, maar ook erg lekker. Subtiel vleugje van rozen, gaat goed samen met de choco.

Summary

This text will be hidden

Lang verhaal, lekker kort.

30 likes

Je weet niet hoe blij ik met je review ben. Mijn broer heeft paaseitjes gehaald zodat ik ijs ervan kan maken. Allemaal lekkere zoete smaken en… watermeloen :nauseated_face:. Ik kan niet proeven, want ik bewaar ze tot ik ijs ga maken Ik was echt bang dat hij te meloenig zou zijn, maar door jouw review ga ik ook deze smaak er doorheen gooien.

2 likes

Ik had van de week zo’n klein potje b&j en ik dacht dat het gewoon iets was wat mij nooit eerder was opgevallen maar op de website van de AH staan ze aangeduid als nieuw. Het was in ieder geval gruwelijk lekker en voor mij precies genoeg

1 like

Ja, ik! Vond het prima… niet geweldig, maar misschien had ik te hoge verwachtingen :sweat_smile:

1 like

De verse Paaskoek van Lidl is echt heel erg lekker. Lijkt op een Subway cookie qua structuur. Beetje zacht/klef. Maar een stuk groter en 3 voor €1 is een top deal.

8 likes

Ik kreeg net op YouTube een advertentie over salades van Optimel. Heeft iemand van jullie die al eens gegeten? Ben wel benieuwd…

Ik heb er eentje gekocht, de paprika en komkommer. Heb het alleen geproefd toen ik het kocht twee weken geleden. Vrij flauw van smaak, dus denk nu nooit “goh laat ik dit op mn brood doen”. Je kan veel lekkerder zelf zo een salade maken met yoghurt en kruiden die wel smaak geven.

2 likes

Oké thanks! Nee dan is het inderdaad lekkerder (en gezonder) om zelf een salade te maken…

1 like

7/10, zou het niet weer kopen maar de andere 2 opeten is ook geen straf.
4 likes


Jam met vanille… Ik heb het nog niet eerder gezien

4 likes

Vandaag de mona gebakjes ook gezien… Maar ze zagen er niet zo lekker uit dus niet meegenomen…

1 like

Ik heb die wel eens gehad van triptree, zo lekker. De aardbei champagne van triptree is ook mega lekker

Edit: grapje ik heb wel eens zelf gemaakte aardbei vanille jam van m’n schoonmoeder, echt de lekkerste jam die ik ooit gehad heb. Samen met de aardbei champagne van triptree

1 like

Ja dit! Van de ene kant heel fijn dat je er 3 krijgt voor maar 1 euro, maar van de andere kant doei summerbody 2019😅

2 likes

Zijn ze veganistisch of vegetarisch?

1 like

Thanks :slight_smile: Dan weet ik dat ik dit niet als tip hoef door te sturen naar mijn vegan vriendjes. Ik volg ook speciaal wateetjedanwel op Insta zodat ik hun kan vertellen wat nieuw is in de supermarkt voor veganisten.

1 like

ik wil dit eeeecht