Nieuwe producten in de supermarkt #2

Zit er veel chocolade in?:see_no_evil:

Dit is dus echt vies…laffe zurige smaak😅

Ik vind van niet. Als je een hele kers hebt proef je het wel, maar niet heel sterk. Het is eigenlijk gewoon chocoladeijs met stukken chocofudge, maar dat vind ik juist erg lekker! Hij krijgt van mij een 9!

Ohhh cherry garcia was echt mijn favoriet vroeger!

2 likes

Bijna🙈

3 likes

Omg yes het is weer tijd voor de mooiste tijd van het jaar: delixcieus cheesecake
Hopelijk komt de amandelpasta terug

5 likes

@eyimfihlo de delixcieus folder staat online :tada:

@Kurisu ik zag m! Leuk dat je me tagt :hugs:

Vond wel weinig nieuws😅 gelukkig zijn de cheesecakes gebleven

2 likes

Haha ik wilde hetzelfde zeggen! Geen amandelspread ook :tired_face:

1 like

Neeeee :worried:

Aaah dit wil ik proberen!!!

4 likes

Nieuw bij jumbo?

Wat zou er op die pizza zitten?:see_no_evil:

2 likes

Die onderste heb ik 3/4 weken geleden gezien! Leuk, waren twee varianten van geloof ik

1 like

En nog uitverkocht ook

Die bovenste heb ik gehad, lag bij mijn jumbo in het afprijs rek voor 0,50 cent en was echt heerlijk. Ben de dag erna nog terug gegaan voor meer maar helaas

1 like

Ik had ze 'hier ’ nog niet gezien🙈

Is er nog geen sneak preview van ‘kerst’ van de appie/plus/jumbo?:see_no_evil:

Ja haha ik wou hetzelfde zeggen.

Online gold de korting niet voor die met knaks, anders had ik ze gekocht. Ben er wel benieuwd naar!
Misschien dat de korting in de winkel wel geldig was? Gezien het lege schap.

De Rocky Road punten van de jumbo vielen een beetje tegen. De bodem was gelukkig zeker niet droog maar zat weinig smaak aan. De nootjes waren ook smakeloos en verder was de vulling een oké brownie. Ik blijf geloof ik bij hun mini chocoladegebakjes😅

De Amore di pizza pepperoni van de Albert Heijn loog zeker niet over pittig zijn. Je proeft inderdaan een scherpe smaak, maar weinig pepperoni. Misschien toch te overheersend scherp🤔 verder was ie ook niet rijkelijk belegd. Dr oetker ristorante salame is dan echt lekkerder😅

1 like