Geen idee of dit nog echt nieuw is. Maar heeft iemand deze geproefd? Ben benieuwd of het echt vissig is of dat alleen de inkt gebruikt is. Lijkt me vet lekker namelijk. Love de verpakking alleen al
Die zeewier kroepoek is echt smerig
Vind het sowieso grappig “Zeeuwse kroepoek” alsof dat super authentiek uit die streek komt.
Waarom? Teveel zeewiersmaak? Of geen zeewiersmaak?
Gewoon muffig…
Ik haal bij de aziatische supermarkt wel eens zeewier chips/snacks. Dat smaakt vooral naar nori vellen maar dan wat zouter/vetter (wel echt heel lekker!).
https://www.orientalwebshop.nl/en/snacks/zeewiervel-nori-snacks/tao-kae-noi-hi-tempura-seaweed-original-style-40g deze dus!
JAAA favoriet ook hier
Niet in alle kroepoek zit garnaal!
Oh zo ja. Ik denk dat ze zo laten zien dat die andere twee soorten niet uit garnalen bestaan.
Voor nog geen 2 euro had ik er al niet veel van verwacht. Hij is echt niet lekker. Absoluut niet krokant of pikant. Heel smakeloos ook.
Oeh, ik wil de peren-appelstroop. Ik heb een oom en tante in Limburg wonen en die maken dat ook, is echt het beste ooit.
Met druif erbij lijkt me nog lekkerder! Deze gaat op m’n lijstje!
Ja deze is echt lekker! Heb ik standaard in huis eigenlijk
Haha hoe kom jij aan 184 dingen in je lijst?
Godsamme die pepernoot rotsjes in die roze zak (was het van verkade?), zak was al op voor ik een fotootje kon maken. Echt grrrrruwelijk lekker
Ik heb die mokka slagroomtaart gisteren gehad. Echt té lekker. Niet kopen want je vreet hem in 1 keer op
Zit er veel chocolade in?
Heeft iemand deze al gehad? Proef je daadwerkelijk iets van de kersen terug of valt dat tegen?
Ik vind van niet. Als je een hele kers hebt proef je het wel, maar niet heel sterk. Het is eigenlijk gewoon chocoladeijs met stukken chocofudge, maar dat vind ik juist erg lekker! Hij krijgt van mij een 9!