Wij hebben in de winkel een paar bakken waar dan aanbiedingen etc in liggen en daar lagen ze in! Dus niet in het gewone schap en ook niet bij de sintsnoep bijvoorbeeld.
Haha nice! Vond ik veruit de lekkerste. Appelsmaak komt op een goede tweede plek.
Deze leek me heerlijk, maar de popcorn is echt heel taai helaas. De marshmallows proef ik ook niet. Verder wel lekkere chocolade.
Edit: van jumbo
Oeh die speculaas biscuit ziet er wel lekker uit. Ik zou echt de 2de van de foto hebben gepakt haha omdat daar meer speculaas op lijkt te zitten.
Herkenbaar, doe ik trouwens altijd met brood, uitzoeken met het dikste kapje😋
Net deze gekocht, 9/10!
Op het plaatje ziet het er minder lekker uit dan in het echt.
Ik vind het er eerlijk gezegd op foto ook al prima uit zien
Zag dit ineens liggen dus ik dacht die moet mee! Is eigenlijk voor morgenavond maar grote kans dat ik hem vannacht opeet want ik ben veel te nieuwsgierig, ziet er lekker uit.
Ik heb deze ooit gehad en volgens mij vond ik hem wel lekker.
Oh is helemaal niet nieuw? Ik had hem zelf nog niet eerder gezien bij een winkel.
Paar maanden geleden heb ik hem gezien (bij AH denk ik?) en daarna niet meer! Niet elke winkel zal hem (altijd) hebben.
Ik heb zojuist deze vegan vissticks gegeten en ik ben niet heel erg tevreden… misschien is het lekker met een knoflooksausje maar het is best smaakloos en heeft iets weg van karton. Geen aanrader dus
Ik had ze in de airfryer gedaan, ik denk dat ze wel gefrituurd wel iets lekkerder zijn.
Ik heb vorige week Lotus Speculoos ijs met salted caramel gegeten en ik vond het gruwelijk lekker. Het is heel luchtig ijs. Het lijkt wat structuur betreft tussen mousse en ijs in te zitten. Het bakje voelt daardoor best licht. Ik dacht dus ook dat mijn man bijna alles al had opgegeten. Blijkbaar is het vanaf maandag bij de AH in de bonus, dus ga ik wel inslaan. Ik ben eigenlijk geen grote ijsliefhebber, maar ik hou wel van speculaas en de textuur vond ik ook fijn.
Ik vind die bodem altijd zo saai en smakeloos
Tijdens de ‘Amerika week’ bij Lidl. Ik had de double chocolate. Echt heel erg lekker. Lekker smeuïg, niet té zoet, met lekkere stukken chocolade.
Iemand enig idee of deze goed zijn?
AH heeft de börek nu ook in meergranen met roomkaas. Smaakt als een soort softijsje, op zich prima maar die met feta vind ik lekkerder/logischer. Meergranen is wel echt lekker.