Ja daar ken ik ze ook van!!
Maar meestal is het gewoon droog😅
Jaaa ik ook maar dan wel zelf gekocht en niet bij de bios. Veel goedkoper. En dat glinsterzakje haal ik er altijd uit, anders kraak je zo tijdens t pakken. Handig te doen door de dubbele opening haha.
Iemand die weet wanneer de ah kerst folder uitkomt? #dtv #hoopopstolmetkokos.
Dit was dus ook mijn vraag🙈
Zo benieuwd hoe dat moet smaken, maar ook weer totaal niet nieuwsgierig. Ik weet het niet. Kan me er echt geen voorstelling van maken.
Welke winkel is dit?
Plus denk ik, te zien aan de symbolen onder
Dit lijkt me echt goor
Ik kreeg het ook doorgestuurd haha, dus sorry geen idee
Oefff
JA Bij de appie maar niet bij de koekjes maar in het schap waar kitkat en mars liggen. Ik heb hem vandaag geprobeerd en vind de reep super lekker!
Haha helaas geen schaatser in het schap voor je gevonden.
Ik haal deze altijd in Duitsland en ik ben echt fan😍
Ja zowel bij Appie (snoepschap) als in de Duitse supermarkt. Al twee keer gekocht en ze zijn erg lekker. Zelfs mijn man die normaal geen fan van chocolade of zoetigheid is, is gek op deze repen.
Bij de jumbo foodmarkt. Roken lekker naar van die Chipito’s structuur was goed, lekker stevige schnitzel. Smaak toch minder, maar kan het niet zo goed omschrijven…
Browniehagelslag bij de ah?

Die brownie hagel valt tegen. Eerder hadden ze een mix met crunchy chocobolletjes zoals die witte bollen ernaast, maar dan kleiner en in drie kleuren. Die aten wij altijd door de yoghurt maar nu verkopen ze die niet meer.