Nieuwe producten in de supermarkt #2

Dit is zooo lekker

10 likes

Ik heb hier een gratis flesje van gekregen in de Appie maar vond het geen succes! Ik vond vooral de geur ook heel vies :nauseated_face: Heb het aan mijn vriend gegeven omdat hij dingen met kaneel vaak wel lekker vindt, maar hij was er ook niet weg van

1 like

Wel lekker, alleen mis ik de witte chocolade smaak :thinking: heb heel geconcentreerd geproefd, maar haal het er niet uit.

4 likes

Ja die deuren bij de appie moeten ze echt wat aan doen… :rofl::yum:

1 like

Haha oeps :joy:

1 like

Heb je hem warm of koud gedronken? Ik vond hem koud heel lekker, warm durf ik nog niet haha

Alleen koud! ik kon in de winkel wel een warm drankje ervan krijgen maar ik stond daar echt zo awkward in m’n eentje en dacht okay nope ben weg hahaha, maar koud vind ik m echt heel lekker!

1 like

ah jammer! Ieder z’n smaak haha

Moeten we echt wachten op 6 december voordat we meer kerstassortiment krijgen?:see_no_evil:

Nieuw: Oreo Wafer Roll gespot bij de AH. Heb ze beide meegenomen. Kon ze gewoon niet laten liggen voor dat prijsje🙈

Edit: beide wafer rolls geprobeerd. Bah wat een vieze en rare nasmaak🤢. Smaken totaal niet naar de Oreo’s die ik gewend ben.

18 likes

Even kijk in welk topic ik zat: OMGGG. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Ik heb vandaag de nieuwe speculaas suikerbollen van AH op. Echt lekker, soort suikerbrood maar dan als zacht bolletje en met speculaaskruiden erdoor! Liggen bij de bolletjes, €0,99 voor 2 stuks.

13 likes

Oeh dat klinkt wel lekker

Ik vond ze ook echt lekker! Dikke laag gezouten boter erop gedaan ook.

1 like

Jaaa, ik vond hem een poosje terug daar ook! Goed te weten dat hij daar nogsteeds ligt. Ik wilde een voorraad inslaan, maar die eet ik te snel op vrees ik.

1 like

Ik kan ze nergens vinden nog :sob:

1 like

Ja, ik heb de paprika & pastinaak soep geprobeerd en ik vond em erg lekker. Heel smaakvol en een beetje pittig.

@colalight ik weet niet of je een Deen in de buurt hebt, maar daar vind ik de soepen altijd.

1 like

Niet nieuw, maar zag dat de Violife vegan kaas in de bonus is deze week. Ik wil graag wat uitproberen van dit merk: wat is een echte aanrader? Weet niet of dit beter in het vegantopic kan, maar wil dat topic niet als niet-vegan vervuilen.

1 like

Had dit ook als niet-vegan in het vegan topic gedeeld. Gewoon doen hoor! Je hoeft geen 100% vegan te zijn om vegan producten te delen toch!

2 likes

Deze was zo lekker en ook fijn formaat letter vond ik!

20 likes