Wow ja, nu je het zegt! Zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht. Kan me inderdaad voorstellen dat dat hartstikke handig kan zijn.
Bij de duitse lidl heb je ingevroren gehakte knoflook. Dat vind ik wel echt super handig! Kun je heel makkelijk hup in de pan flikkeren
Ooh die verspakketten zie ik het voordeel wel van in. Alles is namelijk ook precies afgepast. Dus als je 3 takjes oregano en 2 takjes rozemarijn nodig hebt dan zit dat er ook in ipv dat je 2 van die hele bakjes moet kopen waarbij je vervolgens weer met driekwart blijft zitten. Verder heb ik vaak ook het idee dat het goedkoper is dan wanneer je de ingrediënten los koopt, maar ik weet niet helemaal zeker of dat ook echt zo is.
Dat snap ik🙈 maar je ziet nu vaak van die verspaketten wat eigenlijk niet meer is dan de verpakkingen van het huismerk met een extra plasticje erom samen in 1 pakket
Bij een AH to go lijkt me dit wel top, plek waar veel mensen hun lunch halen of iets voor onderweg
Hebben ze ook! Of iig toen ik er nog kwam. Zat in een potje.
Jaa deze gebruik ik ook al jaren maar dan de liter pot haha. Ik haal ze bij de Hanos en intussen moet ik ze voor iedereen in mijn omgeving ook meeslepen.
Lekker stinken
zo jammer dat je niet als particulier naar hanos/sligro/makro kan
Volgens mij kun je als particulier een dagpasje aanvragen bij de makro
Echt? Dat ga ik eens uitzoeken🙈
Geprobeerd, maar kan helaas niet😅
Heb je bij de AH ook, en ook nog meer kruiden/ smaakmakers.
Ooh ik drink in Maleisië altijd F&N ice cream soda (wel met suiker) en vond het het altijd stom dat ze het hier niet hadden (cream soda van de toko is anders). Vooral als kind vond ik het geweldig (nu moet ik er trek in hebben, want zo zoet haha)
Omg dit klinkt heerlijk, ik ben in Azië nu en ga het straks of morgen even zoeken in de supermarkt haha
Is dit in het vriesvak?
Welke AH?
Need
me too!