Nieuwe producten in de supermarkt #2

Zo stom dat die dit jaar als laatste is​:see_no_evil::see_no_evil:

Why?? :thinking::exploding_head:

24 likes

Lekker duur ook :joy: :thinking:

3 likes

Niet normaal. Heb op de markt eens een kilo gekocht voor &0,99,-

1 like

Echt belachelijk dit.

1 like

Dat is ook handig, gebruik ik zelf ook uit een flesje van Go Tan, omdat we niet zo vaak knoflook gebruiken en verse knoflook dan gaat schimmelen. Dit vind ik echt nergens op slaan :sweat_smile: ik las laatst op het forum dat je knoflookteentjes met schil in de knoflookpers kan gooien, dat schijnt meestal goed te werken dus dan is dit helemaal overbodig

4 likes

Knoflook schimmelen? Ik koop denk ik 1x per jaar zo’n verpakking met 3 bollen knoflook omdat ik maar voor 1 persoon kook en niet zo vaak knoflook gebruik, maar ik heb echt nog nooit beschimmelde knoflook gehad. Is voor mij echt zo’n ding dat eeuwig goed blijft en prima maanden in de kast kan liggen.

1 like

Komen er geen sprietjes uit dan? Das bij mij naar een paar weken wel

Ja mijne doen dat ook, ze schimmelen niet maar ze lopen wel uit.

Bij mij drogen ze juist helemaal in. Dan heb je alleen nog maar zo’n velletje over zowat.

9 likes

Ja dit bedoel ik! En schimmel heb ik inderdaad wel eens gehad, maar daar kwam ik pas achter als ik het velletje eraf haalde

Geen idee hoe nieuw dit is maar dit zijn echt mijn favoriete nieuwe chips. Vroeger vond ik Thai sweet chili van Lays ook al heel lekker maar de sour cream maakt het alleen nog maar beter😀. Nadeel: zit wel weinig in zak

11 likes

Ohhhh waar heb je deze gekocht?!?!?! :smile: :heart_eyes: Kocht deze altijd bij Tesco in Schotland. Fave chips

1 like

Viel ook weer tegen, meer een bolletje pure chocolade mousse…

Thai sweet chilli is echt mijn favoriet! Als ik deze eens tegen kom in de supermarkt, moet ik hem meenemen.

1 like

Ik koop deze bij de Jumbo. Bij AH ook gezocht, maar daar niet kunnen vinden

1 like

Ja soms, al duurt dat wat langer dan een paar weken. Dat snij ik eraf en dan gebruik ik het teentje nog gewoon.

Dat doet me denken aan iets wat ik laatst zag in de supermarkt:

Koude gepelde eieren in een zak?! Is dit normaal? Vind het zooo raar, waarom zou je dit kopen.

3 likes

Ik vind het eigenlijk hetzelfde als die hype van zoveel ‘verspaketten’ nu😅 nee ik was echt niet zelf in staat shoarmavlees broodjes en saus bij elkaar te zoeken. Daar moeten we een apart pak voor maken😅

1 like

Ik snap echt dat je eerste reactie is WHY? net als bij gekookte/gepelde eieren of gesnipperde uien.
Maar… het is voor mensen met een lichamelijke beperking vaak echt een uitkomst, of voor mensen waarbij het überhaupt al een hele opgave is om alleen al te kunnen koken dat zulke kleine gemakkelijkheden gewoon het leven wat draaglijker kunnen maken.

16 likes