Gelukkig hele jaar door te krijgen bij de appie😋
Waar is dit een reactie op?
Vroeg ik me ook af haha
Verkeerde topic mijt, ik denk dat je het beutytopic bedoelde
Heeft iemand dit al geprobeerd?
Ruby chocolade is heel lekker, smaakt een beetje naar bessen.
Oeeeh dat klinkt goed!
Oke deze producten waren nieuw toen ik ze in huis haalde, dus een beetje late to the party maargoed:
Deze had ik van de Xenos, smaakt veel minder dan gewone Reese’s minder pindakaas en de onderkant is een cacao koekje ipv gewone chocolade wat het minder smeuig maakt…
Van deze had ik de eikels gevuld met ganache…is lekker maar smaakt meer naar een soort massivere Bros, geen ganache.
Niet hele bijzonder smaak maar wel echt iets waarvan je het zakje zo leeg zou eten🙈 ook weer iets van Bros achtige chocolade met een beetje crunch van de stroopwafel, iets meer karamel had wel gemogen
Vanochtend vroeg alvast maar kerstboodschappen gedaan, voordat de hel losbarst. Het was om 08:00 al fucking druk.
Kwam ik deze tegen .
Echt goor droog en zuur
Ja deze had ik ook gekocht laatst. Vond het ook zo tegenvallen. Hele rare droge structuur idd. En zo weinig smaak.
Was net even in het tuincentrum en laatst hadden ze daar van die lekkere rietjes voor in de melk. Hebben ze nu gewoon een heel pak vol met nog andere smaken.
Edit: dit is één pak.
Hahahaha i love dit!!! Ik heb t laatst met sojamelk gedronken, zo lekker
Ben even een lijstje aan het maken voor oud & nieuw. Zijn die AH kaassticks (nep kaastengels) en AH pittige happies (nep vlammetjes) lekker uit de oven? Of is het een slappe hap?
Het is een tijdje geleden, maar ik vond die kaassticks vrij slap😅
Deze ook nog in duitsland gevonden
Deze gisteren geprobeerd, het is wel echt anders dan een kaassouffle, de vulling doet heel erg denken aan ragout maar dan met een zachte kaassmaak. Zeker niet vies, maar doe mij maar een kaascroissant🙈
Deze had ik gisteren in mijn winkelwagen gedaan om te bestellen en toen ik wilde afrekenen waren ze uitverkocht
Je zou ze hier zo mogen komen halen🙈
Ik proef vrijwel geen verschil! Je kunt er een beetje olie overheen sprayen om ze wat knapperiger te maken in de airfryer, maar dat is bij die van Topking net zo. Weet trouwens niet of dat hetzelfde is als je ze in de oven doet.