Nieuwe producten in de supermarkt #2

Waarschijnlijk alleen met de feestdagen te koop dus ben bang dat het niet zon nuttige review is, maar deze is echt lekker!:heart_eyes: was bang dat het echt naar pure chocolade zou smaken. Maar het is gewoon lekkere chocolade cheesecake, vol en smeuïg. De bodem is voor mij alleen net wat te kruimelig…

Maar voor 1,81 een hele taart😍

6 likes

Is deze nieuw?
Zag het nu pas voor het eerst. Lust normaal zulke salades niet, maar moest voor oud op nieuw wat salades kopen dus toen viel mijn oog op deze.
Lust normaal ook geen frikandel speciaal ofja geen rauwe uien (sorry 🤷) maar wonderbaarlijk genoeg vind ik dit best lekker. Had het eerst op zo’n Melba toastje gesmeerd, maar op een sneetje stokbrood smaakt het nog beter. Lijkt qua smaak een beetje op Joppie saus maar dan met hier en daar wat inimini stukjes frikandel erdoorheen.

4 likes

Ja stond vanmiddag of gister op facebook, is nieuw!

1 like

Oh dus toch. Nice. Hoop dat ie nog een tijdje blijft

Omg ik dacht dat het nep was. Dit is toch goor? :nauseated_face:

2 likes

Ik vind van niet. Maar ik kan natuurlijk ook een hele vieze en afwijkende smaak hebben haha. Maar ik denk dat als je Joppie saus lust, dit ook wel lekker vindt.

Ik vind dat we echt een gebrek hebben aan vegetarische salades in Nederland. Een vega kipsatesalade of iets zou toch geweldig zijn? Kwam ineens in me op.

6 likes

Jaaa idd nu kan je ongeveer alleen de komkommer en de sellerie salade nemen :sob:

BC6iFl5CMAEfRBa
Was er een tijdje van de vega slager. Nu alleen nog tonijn en kip-kerrie.

3 likes

Ik heb laatst kip sate nog gekocht!!

Huuuuh wow waar dan?

Ah geloof ik of jumbo? Haha geen idee precies

De vega kip-saté salade heeft een nieuwe verpakking volgensmij, ik heb deze vorige week nog gekocht:

1 like

Oh ja! Volgens mij hebben ze deze bij mijn jumbo niet liggen, maar ik ga ben ook super allergisch dus het zit in m’n blinde vlek haha

Ik wil dit proberen haha.

1 like

Jumbo heeft van hun eigen merk een vega kip kerrie salade. Heb hem zelf alleen nooit gekocht dus geen idee of het smaakt.

https://www.jumbo.com/jumbo-veggie-chef-vegetarische-kip-kerrie-150g/225480STK/

Edit: oh volgens de website van Jumbo heeft de vegetarische slager het ook: https://www.jumbo.com/zoeken?SynchronizerToken=a61d10da4aa1cbf0d1ae19a4c782a59a2bea33f4a06d2c0a420d9e90b43906ef&SearchTerm=Vegetarische+slager+salade

Die is wel lekker! Ik vind alleen de erwten overal in zo vies

1 like

Ik eet die van de jumbo huismerk wel eens. Ik vind hem lekker, alleen wel erg zout. Daarom meng ik één bakje vega kip kerrie salade met één bakje hüttenkäse. Dan is hij perfect! Het jumbo bakje is ook vrij klein en in verhouding best prijzig, dus win-win situatie.

3 likes

Voor iedereen die vega kipkerrie zoekt: je kan het mega makkelijk zelf maken van jackfruit of kipstuckjes en dan heb je 3x zoveel! Als je online zoekt vega kipkerrie salade maken dan staan er zo een aantal recepten online. Misschien leuk om een keer te proberen.

1 like

kent iemand deze?