Nieuwe producten in de supermarkt #2

Haha ja dat is omdat dit voor kleintjes is die nog weinig tot niets van zout, smaakversterkers etc mogen

1 like

En dan proberen ze het te verkopen als ‘pizzasmaak’… Straks durven die kinderen later geen pizza te eten hierdoor, zielig.

3 likes

Misschien is dat wel het punt ervan, weer iets ongezonds wat ze niet lusten

2 likes

Ben benieuwd of deze producten ook echt lekker kunnen zijn🙈 ga het proberen

Verschillende sites, afvallenmetbregje, bol.com, bod&fit :innocent:

Die jello vond ik wel lekker! Alleen niet vegetarisch helaas, en het kan niet met plantaardige melk :frowning:

1 like

Ja dat is jammer! Ik ga het wel proberen met lactosevrije melk. Ik gebruik zeker vaker lactose maar merk wel dat ik dat beter niet kan doen😅

N=1 en slechte vergelijking, maar ik heb ooit een chocoladesaus in dezelfde soort verpakking besteld als die callowfit nu. Niet. Te. Eten. Na 1 x weggegooid. Halve waarschuwing dit dus. Flavourdrops of chocoladesaus van Walden Farms zijn veeeeel beter!

1 like

Ik heb dat pindakaaspoeder. Het is precies wat je verwacht, poederige pindakaas. Prima product.

2 likes

Ik hoop dat het meevalt, ik heb dus een keer chocolade pinda pasta van walden farms besteld en dat was net alsof ik knutsellijm zat te eten😬 dus ik durfde dat merk niet aan. Maar bedankt voor de waarschuwing🙈

Van callowfit is de knoflooksaus echt goed! De chocolade is echt ranzig, smaakt naar lijm met een nog viezere nasmaak. De curry ben ik nog niet overuit, vond m niet vies maar was zeker niet zoals de curry van oliehoorn.

Je proeft geen chocolade. Smaakt naar sultana…

Aldi, 1 euro nog wat (vergeten sorry🙈)

1 like

Zag dit vandaag ineens liggen bij een Jumbo, het is vast niet nieuw maar voor mij wel haha. In principe zelf ook prima te maken maar wou proberen. Review volgt straks. Zie op de site dat er ook een versie is met brie ipv gewone kaas.

5 likes

Oooh lekkker

Deze meurt echt. Vond hem zo sterk dat k hem na een paar minuten al uit deed. :cry:

1 like

Oke ik geef het een 8. Ik vind het lekker, vult ook onwijs goed… Er zit echt een dikke homp gehakt in beide broodjes, kaas en dus een plakje spek bovenop. Ik geef het geen hoger cijfer omdat ik misschien 4 euro net een tikje prijzig vind? Maar kan ook komen omdat ik gewoon skeer ben nu haha. Maar ga het vast nog wel een keer kopen. Maar goed als je zelf brood, kaas, spek en gehakt koop ben je ook net zoveel kwijt en dan kun je misschien wel meteen 20 van deze broodjes maken maar ja of je dat nou wil.

(Is dat met die 20 broodjes niet echt waar want er zit echt wel veel gehakt in deze broodjes)

2 likes

Je hebt dit ook bij veel slagers voor goedkoper!

Ja heb ik hier niet echt in de buurt maar zal keertje kijken als ik bij één ben, thanks voor de tip!

De “gewone” vegan pizza die ze meestal hebben is ook evht een aanrader! Die heeft ook een lekker dunne korst

1 like

Ik weet niet hoe nieuw deze is maar ik zag ze laatst voor het eerst en ze zijn zoooo lekker
Als de groene sensations dus maar dan met meer smaak en dus met ribbels :drooling_face:
Het is het huismerk van (onder andere) Dirk dus nog goedkoop ook

12 likes