Door jou heb ik deze net gekocht. De verwachtingen zijn hooggespannen
Haha oh jeeh nou dan hoop ik dat ze het waarmaken! Ben benieuwd naar je oordeel (straks? Of bewaar je ze voor een ander moment?)
Zou willen zeggen “Ja, voor het weekend” maar zo werkt het bij mij helaas niet
aan het logo te zien La Place haha
9/10 vet lekker
Waar gebruik je pindakaas poeder voor? Ik vraag me dit altijd af
edit: ik googlede het en kwam dit tegen, en nu wil ik pindakaaspoeder en popcorn
Je kan er pindakaas van maken, maar dan minder vet/calorieen. Maar je kan het ook door je kwark/yoghurt doen (eet ik niey, lijkt mij niet lekker), je kan het als “kruiden” gebruiken bij koken of door allerlei bakmengsels doen.
Maar ik vond het dus vies🙈
In een smoothie met banaan is het heel chill. Of in een eiwitshake. Of door pannenkoekenbeslag.
Ik heb die grote ‘american cookie dough’ met chocolate chips geprobeerd maar vind het best een aparte (na)smaak hebben. Is wel lekker maar ook niet de lekkerste die ik heb gegeten. Zou hem niet opnieuw kopen denk ik.
Heb natuurlijk wel een halve pot op gisteren
Zijn deze al genoemd hier? Melk/kokos paaseitjes van de Lidl
10/10 hmmm, beetje mini bounty-achtig maar met meer chocolade!
ben onderweg!
Jaaa die zijn lekker! Vorige week ook een zak in m’n holle kies gestouwd.
Ik ga zo denk ik naar de Jumbo voor die cookie dough (En maar zeiken dat ik me niet fit voel de laatste tijd.)
edit: Wat een tegenvaller, zeker voor dat geld. Ik had de chocoladevariant en ik hou heel erg van chocola, maar zo vind ik het niks (maar hou bijvoorbeeld ook niet van chocoladeijs, dus dit was ergens wel te verwachten).
Ja ik vond het ook niet echt heeeeeel bijzonder
Was wel lekker maar ik eet sowieso liever naturel koekjesdeeg, nu leek het soms net een soort zware chocolade mousse ofzo
Edit: die grote pot cookie dough is op in ieder geval, 500 gram op 2 dagen tijd was niet de bedoeling maar ja wat had ik verwacht
Heb nu een paar dagen een cookie dough break en dan ga ik aan de pot ‘zandkoekjes deeg’ beginnen haha die lijkt me wel echt heeeel lekker
Omg hebben ze die ook gewoon bij de jumbo?
Ja maar is eigenlijk niet om rauw te eten!
Ja!! Stond naast die kleine potjes chocolade koekjesdeeg
Hier staat een foto in:
Is inderdaad niet de bedoeling om rauw te eten dus wel op eigen risico haha
Omg ja ik zat nog te twijfelen bij dat zandkoekjesdeeg maar heb nu spijt dat ik die niet heb genomen.
Zit daar ei in? Kan ze niet vinden op de jumbo site maar als het er niet in zit kan het opzich geen kwaad toch?
Vaak is de rauwe bloem meer een issue dan het rauwe ei dacht ik.
Deze gekocht, zal straks een review geven