Lidl heeft die ook (gehad) en het was best lekker. Ziet er wel vies uit ja.
Hahaha ik vind die echt lekker en ik ben te lui om het zelf te koken en te snijden
Ik weet niet hoe nieuw deze is, maar van de week viel hij mij in ieder geval voor het eerst op. 10/10!
Net opgegeten, voor herhaling vatbaar!!
Ik kan altijd zo genieten van die onzinnige teksten op deze verpakkingen van de Dirk. Soms sta ik echt veel te lang voor het schap te twijfelen of ik meer zin heb in ‘gwoon een gezellig groepje’ of ‘gwoon een leuke mix’.
Heeft iemand de Snickers flurry al geprobeerd?
Ja toevallig wel haha. Vond hem niet mega duidelijk naar Snickers smaken. Er zaten pinda’s en chocolade bolletjes in met karamelsaus. Karamel proefde ik er niet echt in terug en die chocolade bolletjes waren erg hard door het koude ijs. Heeft niet veel indruk op mij gemaakt en Oreo blijft mijn favoriet.
Ja en ik vond hem ook niet bijzonder!
Hahaha geweldig, ik moet soms zo lachen om die droge gwoon quotes op producten.
Ben momenteel ook heel chagrijnig aan het worden door deze zak paaseitjes
Heb wel toevoeging:
- bruin met groene stippels is denk ik wit met macaron smaak
- groen met witte stippels is wit met straciatella
- bruin met roze stippels is puur brownie
- creme met roze stippels is puur cappuccino
En nu ben ik misselijk :’)
Deze zijn echt heerlijk
Oh ik vond ze beetje tegenvallen haha.
Ik eerst ook. Omdat ik dacht dat dat bruine laagje chocolade zou zijn maar het is gewoon een wafeltje maar vind het als een koekje toch wel lekker.
Ja, ik vind deze ook echt verslavend.
De framboos is wel lekker
Zeker! Ik vind de meeste gelukkig wel lekker, maar zo irritant dat ze allemaal door elkaar heen zitten en net niet genoeg van je favoriete smaak
ik had van 2 soorten maar 1? hoe stom is dat. ik vond ze allemaal te zoet en beetje te veel van hetzelfde. ik zou die van de hema echt aanraden!