Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik had een hele bijzondere smaak verwacht door de witte choco en gekarameliseerde suiker, maar het valt een beetje tegen. Hij ruikt wel heel toffee/caramel achtig alleen in de smaak komt het niet heel goed terug. Alsnog wel lekker!

Ik vind de gekarameliseerde witte chocoladereep van Nes.tle atelier echt veeeeel lekkerder. Deze:

9 likes

Ik gok dat ze er producten in hebben gedaan waarbij het verschil tussen huismerk aankopen en a-merk aankopen het grootst is. Als al veel mensen huismerk thee kopen is dat voor hen niet interessant om extra onder de aandacht te brengen natuurlijk.

Altijd de tactiek om verspilling tegen te gaan en toch van zooi af te komen🙈 : maak een “leuk/lekker” boodschappen pakket voor oom/ tante/ opa/oma/buurvrouw

Volgens mij zijn die van de Aldi de enige vega bitterballen die wel in de frituurpan mogen of niet? Vind dat wel jammer

je kan alles toch wel gewoon frituren?

1 like

Ik heb me laten vertellen dat dingen voor de oven kunnen ontploffen in de frituurpan…

al moet ik eerlijk zeggend dat ik me daar weinig van aantrek als ik geen zin heb om zo lang op de oven te wachten… ze smaken prima uit de frituur.

1 like

Ja joh als mensen ijs kunnen frituren dan kunnen oven bitterballen ook wel

8 likes

Dat was ook ongeveer mijn gedachte, de raarste dingen kunnen in de frituur dus hoezo dit niet

Oh jammer! Ze hebben wel een aantal vegan snoepjes van hun eigen merk namelijk. En ook sinds kort bordjes bij alle merken snoep of iets vegan is. Dus wat dat betreft zijn ze al goed bezig

1 like

Bij andere dingen durf ik dat wel aan maar bitterballen vind ik wat riskanter met ontploffingsgevaar

Ik heb het bij de AH gekocht, waar was dit al die jaren?

Ik vond hem veel te zoet :disappointed: 5/10

@pastelzwart

2 likes
18 likes

@Jenn Ik heb eens contact opgenomen met de klantenservice van Mora ( :geek: )met de vraag of je ovensnacks ook kon frituren. Alle ovensnacks zijn langer gefrituurd in de fabriek waardoor ze eigenlijk alleen warm gemaakt dienen te worden. Ik kreeg de tip dat ze wel gefrituurd kunnen worden maar minder lang dan regulier!

9 likes

Had het al in vega topic gepost maar mochten meer mensen benieuwd zijn, die vega frikandellen zijn nu bij de AH te koop!
Ga hem morgen proberen bij de patat :heart_eyes:

12 likes

Ah jammer dat die nog niet overal is!

Hij is echt veeel lekkerder dan die van Beckers. Het is geen kopie van een echte frikandel maar vond hem toch wel aardig in de buurt komen. Ik denk dat als je er een frikandel speciaal van maakt dat die al helemaal goed zal smaken

3 likes

Weet niet of deze al voorbij zijn gekomen, maar ze zijn lekker! Zo goed als hetzelfde als die van Mora.

8 likes

Ja, ik had hetzelfde! Heb het op zichzelf gegeten, en als een frikadel speciaal, en dan is het verschil wel lastig te vinden.

Wel echt een aanrader!

1 like

Ieeeuw whyyy? Is volgens mij ook lekkerder als je al dat andere spul zelf op de filet americain doet.