Nieuwe producten in de supermarkt #2

Bij ons hadden ze ze een paar weken geleden 1x en daarna nooit meer. Ik vond ze heel lekker, maar heb nooit een echte gehad en alleen Nederlandse versies.

Loop er nu steeds hoopvol binnen om weer niks aan te treffen :frowning:

Ik weet niet of iemand deze al heeft geprobeerd, maar deze leken me erg lekker:
afbeelding

Woensdag vreet ik er eentje op, ben benieuwd.

9 likes

Die Slabs vond ik niet lekker, ik vond ze te dik. Ik had de cheddar-smaak, dat was ook niet heel bijzonder.
Die corners had ik volgens mij in cheese onion smaak, die vond ik wel heel lekker,.

Bij de action

1 like

Hebben jullie de tony’s met kaneelbiscuit al geprobeerd?

Iemand die Optimel salades al getest? Vind normaal dat soort salades heel ranzig, maar love Optimel en nu ben ik nieuwsgierig.

Er zit zoetstof in dus ik haak helaas af

1 like

Stevia: ruins everything.

(ik wou hier een plaatje over zoeken maar mensen lijken alleen te stoppen met stevia omdat het ongezond is, niet omdat het gewoon smerig is)
**niet alleen stevia maar alle zoetstoffen

4 likes

Maar er zit sucralose in?

Oh ja ik vind alle zoetstoffen hetzelfde smaken, zo bitter :frowning:

Oe ja ik wel, ik proef dat direct. Brr.

4 likes

Alles wat niet gezoet is met suiker proef ik echt heel erg :(. Heel soms bij dingen niet, bij een salade vraag ik het me ook af.
Gezoet met vers fruit vind ik trouwens wel lekker.
Maar die bittere smaak is zo vies aan zoetstoffen

2 likes

Ja, dit is een ‘oude’ estafettereep die ze nu volgens mij permanent hebben opgenomen. Is alweer een tijd terug, maar kon me herinneren dat ik deze echt lekker vond.

1 like

De vegetarisch burgers van de Aldi zijn vernieuwd, ze zijn nu vegan…Maar de smaak en structuur is echt verpest :sob::sob:

Oh dat wist ik niet maar hij wordt echt lovend ontvangen op sociale media inderdaad.

1 like

Maar wel vegan! Dus dat is wel erg positief

2 likes

Ik vind het goed om de vervangers om te zetten naar vegan maar zo jammer als het dan ineens niet meer lekker is :sweat_smile:

1 like

Maar smaken verschillen hè…

Ik vond het heel flauw van smaak en niet zo bijzonder. Je moet echt nog in de weer met kruiden dus niet echt de moeite waard. Had de paprika komkommer variant.

1 like

Jammer, had het kunnen verwachten eigenlijk.