Nieuwe producten in de supermarkt #2


Deze vandaag geprobeerd. Ik ben er niet weg van… Misschien als je al jaren geen vlees eet, dat het je dan wel doet denken aan een burger, maar hij is zeker niet zo sappig als een vlees burger. Ik begreep dat ze in Amerika dit in een restaurant serveren, ik kan me voorstellen dat die dan wel anders en beter smaakt. Al met al mij te duur met €6.

3 likes

Er zijn voor zover ik weet geen nadelige effecten van Stevia bekend door wetenschappelijk onderzoek , alleen positieve. Of heb jij andere informatie? Ben benieuwd!

2 likes

In Amsterdam ook! Ik had m met alles erop en eraan en had echt niet door dat het geen echte burger was. Vond het echt mega lekker.

2 likes

6 euro voor een burger? :scream:

Voor 2 stuks.

op de Ceintuurbaan

2 likes

Goed om te weten!
Kan me helemaal voorstellen dat een restaurant het een stuk beter kan maken dan ik haha. Hoop t ook snel te kunnen proberen!

Eten bij Deer Mama is echt lekker! Zeker de moeite waard. Ja bij Thrill(er) grill hebben ze m ook maar daar heb ik nooit gegeten

1 like

Ik ben een vleeseter en had dit ook in een restaurant. Hij was toen wel echt sappig en vlezig, maar ze hadden ook echt lekkere vegan kaas erop plus toppings. Dat kan ook het verschil maken. Heb ‘m nog niet zo zelf geprobeerd thuis.

1 like

Iemand de nieuwe broodjes van no fairytales al geprobeerd? :see_no_evil:

Jaa die zijn zo lekker

1 like

Heeft iemand deze al gespot/geprobeerd? Kokos karamel lijkt me echt heel lekker!:heart_eyes:

7 likes

Dat was waarom ongezond schuin gedrukt stond. Ik weet er verder niks vanaf want vind het toch vies

Maar waarom noem je het dan uberhaupt ongezond als je er geen informatie over hebt die dat bewijst?

1 like

Ik bedoelde het dus juist sarcastisch, daarom stond het schuingedrukt.
Maar dat was dus blijkbaar niet zo overgekomen.

Ja daar ben ik laatst speciaal heengegaan om hem te eten! Super lekker, verder een klotetent.

Niet geprobeerd, maar ligt het aan mij of is de zin “in volop veel variaties” echt heel raar?!

2 likes

oh haha nee sorry dat had ik totaal niet door :sweat_smile:

Nou, vlierbloesem, oranjebloesem etc etc. Heel lekker.

2 likes

Hahah ja klinkt als kapot veel