Mijn vriend eet dit heel vaak en ik vind die puntjes zo irritant dat het me tegenhoud om te eten. Dit is veel makkelijker
Het leek mij ook echt ranzig😅
Brr ik begin spontaan te kokhalzen
Sorry!
Eens:see_no_evil: ik houd sowieso niet van die hype om alles te combineren met banaan. Net als avocado en pompoen.
Is dit wel hetzelfde als die puntjes? Zeker niet in NL te krijgen dit
Omg Duo Penotti met kokos klinkt echt fantastisch, maar met banaan??? Maar wil hem toch wel proberen.
Duurde lang voordat ik m echt geprobeerd heb, smaakt prima. Soort van pure chocolade pudding/ stebige vla. Maar vond het niet echt heel lekker
Jawel hoor, ik koop het gewoon bij de ah, bij de smeerkaas. Is ook niet nieuw
Waar kun je dit eigenlijk kopen?
Ik zag net de gele, bruine en blauwe bij de Makro liggen. Niks meegenomen, maar zal ongetwijfeld wel goed weg te eten zijn!
Verschillende sites als usfoodz, afvallenmetbregje, americancandy, niet in de winkel sorry😅
Haha geeft niet hoor. Stiekem maar beter ook, dit lijkt me aan de ene kant wel lekker, maar aan de andere kant ook iets waar je buikklachten (lees: darm) van krijgt door al die zoetstoffen en toevoegingen
Ik was gewoon nieuwsgierig of dat soort zero/light/no sugar/ fat free varianten van guilty pleasures ook echt lekker konden zijn. Heb wat getest maar in 9/ 10 gevallen is het niet lekker😅
De pistachesmaak van Jell-O sugarfree is echt heerlijk! Zeker een aanrader😉
Dankjewel!
Vandaag heb ik de vegana empanada gegeten van de Jumbo. Normaal hou ik echt gigantisch van empanadas maar deze was echt smakeloos. De rand was ook heel hard en dik, weinig vulling, vulling was niet gekruid en zoutloos, en alleen een soort van soepgroenten. Een halve ster voor het proberen.
Mijn moeder had de vanille variant gekocht om een cheesecake te maken, had ze volgens mij via afvallen met bregje (whats in a name) maar ik vond niet te nassen eigenlijk kan ook liggen aan de bereidingswijze van mn moeder liggen natuurlijk
Ik weet niet of ze deze specifieke smaken verkopen, maar vaak verkopen toko’s ook hell-O.
Edit: ik bedoel Jell-O, maar vind het eigenlijk wel een toepasselijke autocorrect, want ik vind het niet te vreten.
& @Karl_Lagerfeld goede waarschuwingen😅 denk ook dat als je echt wil genieten je voor de "real deal"moet gaan