Ik denk dat als je echt wilt genieten je dit überhaupt niet moet eten. Ik vind het origineel al niet te eten, laat staan als het suikervrij en vetvrij is
Nee ik zag het ook meer als alternatief voor bij fudge taart, brownue oid, maar nee gewoon lekker blijven schransen🙈
Ik zoek een soort van kinderbueno vulling pasta. Iemand die ergens gespot?
Ik heb laatst bij de biologische winkel een hazelnootpasta gekocht (zonder cacoa) van het merk rigoni di asiago, die heeft zeker de kleur van bueno vulling en een beetje ervan weg qua geur je ruikt namelijk echt wel de hazelnoot. Wel minder smeuïg dan buenovulling maar lekker op brood
Die van Black Milk? Die kan je bestellen vanuit Engeland en soms verkoopt Humble & Crumble Cookies het via hun site.
@Sandroe ja deze inderdaad! Smaakt echt precies als de vulling van kinderbueno en dus gewoon te koop bij dille en kamille
Ja die weet ik idd vind het alleen een beetje teveel geld voor een beetje smeersel. ( maar dat heb ik eerlijk gezegd ook met hun koekjes… )
Dan ga ik die eens proberen, thanks!
Het is bij mij echt al even geleden maar je hebt van Penotti ook een praliné pot, die had ik destijds in Delhaize gekocht in België. Zag ik ook soms staan in Jumbo. Mss niet helemaal Kinder Bueno maar kon me wel herinneren dat hij lekker zoet was. Je hebt ook een witte met amandelstukjes.
Ik ben denk ik de enige die de aanbevolen portie x3 neemt haha of lijkt het zo weinig op de foto?
Ik heb deze wel eens gezien in Duitsland en ik geloof ook in Nederland bij ice bakery store🙈
Stop trying to make kinder bueno pasta in de supermarkt happen!!!
(nee ik wil dit ook maar jongens wat gisteren nep was is vandaag nog steeds nep)
In Nederland wel denk ik, maar ik heb echt een pot gezien in Duitsland, ik weet alleen niet meer welke winkel🙈
Ik kan het ook niet meer vinden op internet🤔
Nee zag ik idd ook🤔 zal ook wel zelfgemaakt zijn door zon kleine crepe winkel zegmaar (van die winkeltjes die crepes bakken met een shitload aan nutella, bueno, kinder etc)
Nee klopt dit is 15 gram! Was stiekem ook een beetje weinig haha.
Dan kan je ook zelf pasta maken zoals in die video
G*dver nu wil ik dus naar de stad om dit te kopen. Maar ik kan niet gaan dus nu ga ik huilon.
Laat praktische zaken zoals werk of verplichtingen of een gebroken been je niet tegen houden je dromen te achtervolgen!!