Nieuwe producten in de supermarkt #2

Dit valt mega tegen :pensive: die chocolade smaakt heel goedkoop

Goh had ik niet verwacht van M&M, maar goed om te weten. Sla ik die lekker over! :smiley:

Ik snap niet waarom Kinder dit nog niet heeft gemaakt, zou toch verkopen als een fucking tierelier

3 likes

Misschien zijn ze al lang bezig het te perfectioneren? En ze hebben natuurlijk Nutella ook al

Misschien zit die pasta die naar bueno smaakt straks wel weer bij de delicieux artikelen van de Lidl🙈 folder duurt wel lang trouwens

Jij woont bij mij in de buurt! Dit is mijn to go to ah. :smiley:

1 like

Weg privacy​:see_no_evil: alleen ik woon daar niet :stuck_out_tongue: maar zit voor mij “dichtbij” het station

1 like

Meeten bij de ah? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik vond deze eigenlijk niks aan. Maar het zijn gewoon stukjes m&m’s in een niet bijzondere reep chocola, als dat je lekker lijkt is het denk ik wel ongeveer wat je denkt.

Ja is oud nieuws sorry!!!

1 like

Krijg je honger van zo lang op je reet zitten😂

Mwah, als het niet zo bijzonder is, dan heb ik liever wat M&M’s en een Tony of zo :smiley: Ik dacht echt dat ik iets nieuws had ontdekt by the way, maar jullie kennen het allemaal :joy:

Niet uit Nederland hoor!

Komt deze ook in de buurt van ‘echte’ pate? Ik wil minder vlees gaan eten maar vind pate een van de lekkerste dingen van dierlijke producten, dus ik zoek nog een goede vervanger.

ja! Maar ik kan hier niet heel veel over zeggen want de laatste keer dat ik echte pate at is alweer jaren geleden, al weet ik wel dat de meeste vleeseters die deze pate ook gegeten hebben het ook erg lekker vonden en niet echt verschil proefden - behalve dat het misschien een beettje minder vettig was

1 like

Ik vind deze ook lekker, maar mijn vriend is meer fan van die blikjes van Unox.

1 like

En @Bunnyslippers thanks ik ga deze zeker proberen! Minder vettig vind ik juist niet erg. Ben benieuwd.

1 like

Ik vind van niet, ik vind het (te) sterk naar uien smaken. De vega paté van Unox vond ik beter, maar nog steeds mist het die typische smaak van paté.

1 like

Ik vind juist weer van wel haha, m’n zoontje vindt het ook lekker!

1 like

Haha ik vind die rolletjes juist zo handig, omdat ze zo lang houdbaar zijn. Zo’n bakje krijg ik nooit op in m’n eentje.