Ik denk persoonlijk een pompoen-zoeteaardappel-avocado salade met karamelzeezout of een red velvet-ruby-matcha combi
Okay, jij wint een jaarvoorraad aan deze heerlijke salades . NMSVPE
Ik heb dit gegoogeld, maar die bakker zit veel te ver van waar ik woon en de Sligro kan ik niet in als particulier.
Andere opties? Dit ziet er héél lekker uit…
Bij mijn lidl alle nieuwe vega. In de folder van volgende week staan ze allemaal:
Heb heel wat pakjes meegenomen om te proberen maar zal nog wel even duren voor ik ze geprobeerd heb hoor. Eet ze niet dagelijks.
Waaauw zo veel
Ik ben heel benieuwd naar die Next level nuggets, vind sommige kipnuggets wel lekker maar nooit echt realistisch
Jaaa ga ook inslaan! Hoop dat mijn filiaal ook zoveel heeft.
Ik vond ze lekker! Natuurlijk geen echte kip nuggets maar gaf mij wel die kipnugget experience met dat doosje en bakjes chilisaus erbij haha. Even knapperig bakken en dan lekker opeten
Ik had de kipstukjes gehaald laatst en vond ze wel lekker, maar wel een beetje gummy. Deed me denken aan van die hele goedkope saté uit zo’n zakje, dat is ook altijd gummy kip.
Jaaa ik was echt blij toen ik de folder zag! Hier was het meeste al uitverkocht gisteren, maar ik heb wel de Toscaanse carré mee kunnen nemen en gisteren ook meteen geprobeerd. Ik had hem als burger gebruikt op een broodje, dus heb hem eigenlijk helemaal niet los geproefd, maar ik vond hem wel lekker! Anders dan die van de AH, maar zeker niet minder lekker.
Ik heb dit vanavond gegeten en echt zoooo lekker helemaal blij!! Knapperig laagje er omheen na het bakken en lekker gekruid. 10/10
Zit er goud in?
Denk het! En de chuncks zijn ingelegd met diamanten.
W t f
Ik vind B&J sowieso overpriced en overrated.
Ik ben ook die persoon geworden die te pas en te onpas vertelt: weet je nog vroegah, toen kochten we deze bekers voor 4 euro in de videotheek. Dat was al het hoogtepunt van duur, want de videotheek vroeg voor alles veel geld.
Af en toe heeft ah wel acties dat alle b&j 3,99 zijn toch… Dan ga ik meteen zo’n nieuwe proberen dus haha