Oeh ben eens benieuwd! Maar vind nep kip producten altijd wel lekker en het best gelukt
Die ga ik vanavond eten Hopelijk zijn ze lekker!
Deze week heeft 1 KFC in Rotterdam enkel vega kip, maar de rest van de KFCs heeft nu wel vast op het menu de chickenless chickenburger.
Verder veel nieuw ijs gespot bij AH, waaronder: de drie nieuwe B&J, Magnum Ruby, Magnum double strawberry, Magnum double mochachino, Red Band dropfruit duo ijsjes, Venco schoolkrijtijsjes, Cornetto mini mermaid. Nog nieuwe Oppo(waarvan eentje vegan), vegan ijsjes van Gigi en Pirulo ijsjes.
O, en er komt ook een vegan Eat Natural bar!
Venco schoolkrijtijs??? Dat lijkt me lekker en vies tegelijk
Deze gaan op m’n lijstje
Ik hou zo van schoolkrijtdropjes maar omg ik durf dit echt niet te eten, de linker ook niet trouwens maar die snoepjes eet ik sowieso al niet zo snel. Ik ben benieuwd naar de review(s) hier.
Ik wil dit proberen maar dan heb je precies hetzelfde als in zo’n zak drop. Die vieze gele en oranje moet ik niet, alleen de rode
Helaas we gaan de zomer weer in, teveel fruit smaken, te veel waterijs, veel frisse smaken te weinig chocola, karamel, cake, taart vind fruit eigenlijk alleen lekker als fruit
Waar is je keukenrol van?
Dat is dé patty brard collectie van het kruidvat!
Ik heb tegenwoordig een aerocino en ben aan het experimenteren met verschillende melken. Soya melk schuimt het best maar ik heb niet altijd zin in die zoetige soya smaak. Ik vind havermelk ook heel lekker maar dat schuimt dus gewoon niet. Nu zag ik deze bij de Albert Heijn:
En ik moet zeggen hij schuimt goed, hij smaakt goed maar op de een of andere manier is het schuim heel vreemd. Beetje de textuur was afwassop. Ook gek dat je glas helemaal perfect schoon is als je het op hebt, er blijft geen koffiewaas achter of opgedroogd schuim langs de randen. Heel apart. Ik denk dat ik de volgende keer toch weer voor niet schuimende havermelk ga want dit spul is een beetje te mysterieus.
De ingredienten zijn trouwens: water, HAVER (12%), zonnebloemolie, agavevezel, zeezout Vrij van zuivel en gluten.
Niks geks aan dus.
Dat klinkt inderdaad mysterieus en apart. Ik heb trouwens gelezen dat speciale barista melk geldklopperij is en een beetje onzinnig. De beste melk om op te schuimen is gewone volle melk. Althans volgens dat artikel (later las ik het nog in i love koffie)
Zou ongezoete sojamelk kunnen werken of is dat dan qua smaak helemaal niks? Weet dat mn vriend de oatly barista heel chill vindt.
ja die had ik hiervoor, die vond ik alleen weer niet echt naar iets smaken. wil wel een beetje romige “zachte” koffie. Lastig ben ik he!
Gelukkig vermaak ik me prima met mijn zoektocht
Mijn zoontje drinkt alleen maar ongezoete sojamelk ivm koemelkallergie en soms maak ik daarvan een cappuccino. Smaakt prima vind ik! Lekker romig en schuim blijft ook goed mooi stevig staan.
Waar kun je de nieuwe Oppo vinden? Ben benieuwd welke smaken het zijn?