Nieuwe producten in de supermarkt #2

Wel met een goede reden trouwens, maar wel jammer dat ze kleiner worden/zijn.

6 likes

Maar dan hadden ze hem toch ook iets duurder kunnen maken? Als je een liter melk verkleint tot 850ml is het toch ook geen liter meer.
En reken maar dat het ontwikkelen zo’n kleinere verpakking veel geld, materiaal en tijd kost.
Overigens heb ik letterlijk nog nooit een pint B&J gekocht, daar ben ik te skeer voor :sweat_smile: dus ik weet ook niet waarom ik het me aantrek maar ik vind het raar.

4 likes

Dankjewel!!:innocent:

1 like

Ik wil deze ook zo’n grote pot als waarin de oorspronkelijke ook komt. Dit formaat is wel lekker pretpark proof :joy:

2 likes

Oh ik ben hier echt benieuwd naar! Maar ik vind die Remia Mayolijn wel echt megalekker

1 like

ja, hij smaakt gewoon naar echte mayo. Echt zo chill! ( hou nog steeds van mn Mayolijn hoor )

2 likes

hot tip voor de nieuwe B&J (vanaf zondag bij plus)

7 likes

Nieuw bij de plus!

7 likes

Ik vond deze (had trouwens die zonder kaas) oké. Niet slijmerig of droog. Maar qua textuur houd ik van wat knapperigs en er zit een bijsmaak aan, niet per se zuur maar toch niet helemaal geslaagd.

Bevat wel veel groenten, geen soja, minder extra toevoegingen en weinig koolhydraten

1 like

image
Need

heeft iemand deze al geprobeerd?

10 likes

Brb ik ga deze even helemaal in mijn gezicht duwen

19 likes

Dit godsgeschenk gisteren in de AH weten te scoren. Mn hart sloeg letterlijk even over van verrukking. Heb hem nog niet geprobeerd. Zit me thuis (nu al) stierlijk te vervelen dus heb mezelf beloofd nog even de spanning erin te houden en de pot eerdaags te openen als zijnde van event voor mezelf. Hoop dat ik de verwachtingen nu niet te hoog heb gemaakt maar ja ik kijk er naar uit zal ik maar zeggen.

18 likes

Hoe moet ik me deze voorstellen? Romige binnenkant met pindakaas? I wanna know more!

Wat is stollen? Gewoon een kerststol? :thinking:

Nou ja gezien de periode is het waarschijnlijk een paasstol :’)

4 likes

Er zit een vrij vloeibare pindakaas in, die eigenlijk gewoon puur is, niet gemixt tot een creme zegmaar. Ik vind 'm echt goddelijk!

4 likes

@eierbal

Er zit idd een romige pindakaas vulling in, erg lekker! Al moet ik wel zeggen dat ik peanut butter cups lekkerder vind omdat het zoutige van de pindakaas daarin meer naar voren komt. Maar ik heb er alsnog veel te veel van gegeten :sweat_smile:

2 likes

Haha grappig, mijn reactie is volgens mij exact het tegenovergestelde op deze smaak als die van jou. :nauseated_face:

3 likes

image

:drooling_face: Moet dit binnenkort echt halen

16 likes

Ik vond die lente cookies van de AH nogal tegenvallen. Smaakte helemaal niet naar cheesecake. Smaakte vooral heel erg naar citroen. Vond ze ook erg droog. Die andere koeken zijn veel lekkerder.

1 like