Gelukkig smaken verschillen natuurlijk haha. Wat jij sowieso opnoemt, heb ik in mijn woonplaats nog nooit gezien. Kan alleen over die visticks, nuggets en filet dingen praten. Dat valt tegen van quorn.
Beter last dan nooit😅 maar ik vond de veggie tots juist niet lekker, smaakte een beetje naar loempia
In de UK hebben ze ook een quorn roast, en die is zo lekker Ik heb de lemon & pepper fish fillets nu in mn vriezer liggen, hopelijk valt het mee haha
Nee maar er is echr een heel groot verschil met de koelingsproducten van Quorn en die in de vriezer!
h e l p
Jep hier ook! Ik vind die je bij de Appie kan kopen, de Flipz, denk ik wel net iets lekkerder.
Neeee, vond deze wel lekkerder hoor!
Neeeee joh die zijn vet chemisch! Deze vond ik echt heeeel anders, ook de slagroom
Omg Dunkin’ Donuts bezorgt nu door heel Nederland (ook plekken waar geen vestiging zit) wel jammer dat je veel bezorgkosten betaalt (€10) maar denk wel dat ik dit ga doen voor m’n vriend zijn verjaardag binnenkort!
Ooh daar heb ik er vorig jaar heel veel van gegeten. Zijn echt heel lekker! Beetje chewy, maar ook wel krokant.
Ah die vanille vind ik soms (zo 1x in de 4 jaar) zooooo lekker.
Jaaaa omg die had ik laatst, was echt top
Ah ik heb deze net gekocht, ben zo benieuwd haha. Love witte chocolade toetjes. En meteen melkchocolade versie ook maar gekocht want aanbieding.
Haha is ook nostalgie, ik kreeg die vroeger van mijn oma
Ik zag gister dat die nieuwe B&J-smaken nu ineens goedkoper zijn. Ze waren eerst ruim een euro duurder dan de rest.
Las laatst ook op de Insta van B&J dat ze de pints kleiner gaan maken (of ze zijn al kleiner).
Ooh ja de paas/lentekoekjes!! Vorig jaar waren ze echt heel lekker.
Wat stom, een pint is toch een pint.