Vegan? zien er heerlijk uit.
edit: ook wel reteduur, hoeveel zijn ze?
Vegan? zien er heerlijk uit.
edit: ook wel reteduur, hoeveel zijn ze?
Ik heb hem net op en vond hem heel lekker! Wel echt een duidelijke kokossmaak maar had niet anders verwacht en love kokos. Mango is niet te overheersend zoet, juist wel lekker fris. Vind 'm duur maar zou hem wel opnieuw kopen
nee ze stonden bij die nieuwe vegan roomkazen enzo! die hier in het topic waren gepost. Dus ik dacht oh dan zal dit ook wel nieuw zijn. @Mimosa ik geloof 3 euro maar de gewone gu zijn ook zo duur
Beter dan die van de lidl?
Ik heb geen Lidl in de buurt dus dat weet ik niet, sorry! Vond hem in ieder geval heel fijn zacht qua textuur en ook lekker dik, lang niet gehad maar volgens mij wel vergelijkbaar met die roomyoghurt van Almhof
Klinkt wel vergelijkbaar, ik zal binnenkort zelf nog wel eens vergelijkend waar onderzoek doen
Moet wel zeggen dat alle nieuwe vega en vegan producten een lichtpuntje zijn in deze duisternis hoor, maar ik ben dan wel zo simpel dat ik gelukkig wordt van nieuw eten
Ben wel benieuwd, als die van de Lidl net zo is maar dan goedkoper moet ik toch eens om gaan fietsen misschien. En ik heb precies hetzelfde hoor haha, ik stond vandaag superenthousiast voor het zuivelschap te kijken welke nieuwe vegan dingen er allemaal al lagen
Hoe was deze?
Omg dit is vegan? Ik wil dit
Jazeker!
Thanks fo sharing dis so much
Hahah smakelijk! Er was ook nog een aardbei geloof ik
Ja ik ben vandaag meteen gaan kijken en zag de rabarber aardbei versie.
Ik ga hem morgen testen!!
Vooral de glutenvrij maakt mij erg gelukkig!
En ik eet dierlijke producten alles biologisch maar met vegan hoef ik daar ook niet op te letten
Zag ze ook bij de Lidl van de week… MAAR Lidl heeft zeg maar 1 doos met allemaal smaakjes dus je moet net geluk hebben maar ze hebben wel veel smaken dat is wel chill.
Is alweer een tijdje geleden dat ik die paaseitjes heb gehad, maar ik vond de reep wel vrij zoet! Zoeter dan peanut butter cups in elk geval
Oatly haverspread knoflook&komkommer:
Ik vond hem niet erg uitgesproken proeven. Wel lekker maar ik had meer knoflook verwacht (en dat dus maar zelf er doorheen gehusseld incl. wat peper en zout). Misschien heeft de tomaten versie wel wat meer smaak, anders gewoon lekker de neutrale nemen en zelf wat mee doen.
6/10 (als dit de neutrale zou zijn 8/10)
Naturli niet
Padoem patss:sweat_smile: