Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ahh dan ga ik 'm niet proberen, ik hou het wel bij peanut butter cups!

Ik vond niet echt bijzonder… heb het randje eraf gegeten (lekker roomboter koekje) spijs was ook lekker maar vond de bovenkant niet echt lekker lemon curd achtig eigenlijk. Ik geef het een 6/10. Ga die andere weggooien en hoef er geen afwasmiddel overheen te doen

Dit was ook een grote leugen.

15 likes

:rofl:

6 likes

6607330

Deze zijn super! Lekker krokant, lekker smaakje. Ik denk wel dat je hem niet te koud moet laten worden, want dan wordt de kaas wat rubberig. 8/10!

3 likes

Ik had vandaag de vega bitterballen van Appie bij de online borrel. Ik vond ze echt niet te vreten. Werd niet echt krokant en beetje slijmerige binnenkant. Heb veel betere gehad!

Zijn deze anders dan die van garden gourmet?

Ik ben niet @anon46493654 maar ik vind ze wel iets anders, de kaas vind ik lekkerder bij deze!

2 likes

Ik weet niet of ik die ooit heb gehad :sweat_smile:

Ik weet niet hoe nieuw het is, maar ik heb net een smoothie gemaakt met de danio speculaaskwark, een banaan en amandelmelk en het is echt heel erg lekker

4 likes

Ja ik doe ze idd in de oven, en vaak in een schaal ipv rooster. Bij die old Amsterdam van Kwekkeboom en groente van Mora maakte dat niet uit. Wss wel minder krokant dan Airfryer maar lekker. Deze vulling vond ik idd gewoon vies.

Mora vega bitterballen bestaan trouwens wel! Die staan ook nog op mijn lijstje.

:heart_eyes::heart_eyes:
Te koop bij jumbo schijnbaar

36 likes

Ik moet dit hebben… :heart_eyes:

2 likes

De nieuwe Mona mango passie, witte choco is goedgekeurd. Lekkere saus door de yoghurt en kleine stukjes mango. Enige minpuntje is dat de witte choco helemaal niet te proeven is :cry:, het is van dat hele dunne schaafsel. 8/10

Weet iemand hoe dit smaakt? Het ziet er een beetje uit als versgebakken nibbits🙈

2 likes

Wow nu begrijp ik precies waarom mijn vriend al weken hierom zeurt (zn favo chips zijn nibbits).
Maar vind het zelf eigenlijk te duur en lijkt me ook niet lekker, daarom nog niet geprobeerd. Wel benieuwd nu!

4 likes

Dropfruit Duo ijsje is lekker :yum: smaakt ook precies naar de snoepjes. Vind vooral het droplaagje heel lekker. 8/10

17 likes

1 like

Bestaan die dingen van de blije boterham oid trouwens nog? Die hadden ook stroopwafelpasta

Ik zocht die een tijdje terug bij AH maar kon ze niet vinden.

1 like

Ik vond deze echt heel vies

1 like

Heb ze nog wel een keer bij de plus gezien, maar denk idd dat ze uit assortiment gaan…

1 like