Nieuwe producten in de supermarkt #2

Nee, ze maken met die vlierbloesem bijvoorbeeld siroop of extract. Daar maken ze dan allerlei limonades van of kan je in cakes doen. Heb je nooit ergens elderflower tonic of limonade op? Zelfde voor oranjebloesem, je kan bijvoorbeeld oranjebloesemwater kopen of rozenwater en dat is ook lekker en zoet in desserts (ook veel in midden-oosten gebruikt).

Gewoon een beetje zo’n dertien in een dozijn plek, niet echt gezellig ofzo, personeel dat geen Nederlands spreekt, heel erg gericht op de expat yup en de zakenmensen had ik het idee. Ik geloof dat het concept een beetje ‘Amerikaans diner eten’ is. Misschien was het gewoon niet hun avond, kan ook hoor, maar ik zou er niet heen zijn gegaan als ze de burger niet hadden! (en nu ik hem zelf kan kopen ga ik ook niet terug hahaha)

3 likes

Oehhhhh! Ben heel benieuwd naar de kokos caramel :heart_eyes:

1 like

Hahaha dit wil ik!!

1 like

Haha deze hebben ze bij mijn AH al een tijdje, ik vind het smaken naar een mix tussen frikandel en van die gehaktballetjes. Misschien dat het met mayo/curry/ui me meer aan een frikandel doet denken :joy:

Hebben ze inderdaad al eventjes! Best lekker voor een keertje :grinning:

Zou die frikandelworst koud lekker zijn?

De green ice tea calippo’s die vorig jaar zo populair waren in de horeca, zijn nu ook verkrijgbaar in de supermarkt! Wellicht al veel langer hoor, maar ik vond ze ineens in de aanbieding bij Jumbo. :heart_eyes:

1 like

Volgens mij wordt dit verkocht als vleeswaren in de zin van broodbeleg, dus ik zou denken van wel!

1 like

Ben heel benieuwd, ik zet hem op het lijstje voor de weekboodschappen.

Ik kreeg advertenties van LEANN, sausjes met 2kcal per serving. Heb 2 besteld: de knoflook en mayonaise versie. Ben heel benieuwd!

3 likes

ben heel benieuwd. Let me know, please <3

Will do!

1 like

Beetje kunstmatig, maar alsnog erg lekker! 8/10

6 likes

Ben heel benieuwd naad die! Waar kan je die kopen? Zie ze telkens zonder salami.

1 like

Deze is net nieuw, bij de Albert Heijn!

1 like


Iemand de supermarktproducten van Starbucks al geprobeerd?

2 likes

Ik zag ze bij de jumbo en daar zaten er 12 in een doosje voor rond de 5 euro. Dus wel duurder dan de originele cups.

Volgens mij zijn deze ontwikkeld voor de supermarkt ism Nestlé. Verder heb ik totaal geen verstand van Starbucks😂

Ik heb de cappuccino gedronken, maar ik proef nu niet echt verschil tussen de originele Dolce Gusto cappuccino en deze van Starbucks. Zal met alle smaken zo zijn denk ik.

3 likes