Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik heb die blondies gegeten. Het was lekker maar zou niet snel nog een keer kopen omdat ze niet zo speciaals waren! Meer platte cake dan blondies.

1 like

Er zijn ook allerlei nieuwe donuts bij ah. Iemand die al getest?

Welke?:see_no_evil: iets speciaals?

Ik zie ook allemaal nieuwe Johma salades op de site staan… Iemand deze al gehad?

Ook nieuw:

1 like

Tropical, blueberry, blauw kokos, appelkruimel gevuld, vanille gevuld, drop, unicorn en square pink

En er komen nog popdots aan. Soort kleine balletjes volgens mij

2 likes

Drop??? Kan me hier echt geen voorstelling bij maken

1 like

Ohjee het is weer zomer we gaan weer rare frisse smaken en gekke kleuren toevoegen aan alles🙈

3 likes

Ik wil deze smaken gewoon puur om hoe het heet.

4 likes

Ik heb laatst bij de Jumbo ook donutsballetjes gehaald, was wel oke maar erg bijzonder vond ik het niet.

I need. Telt dit als essentieel eten waarvoor ik naar de winkel mag

1 like

Alleen als je ook toiletpapier en 3 blikken hak en 2 pakken rijst koopt

3 likes

shit heb net nog 20 rollen gekocht

Wist niet dat het een soort veredelde kano’s zijn. Koek met spijs (hou ik niet zo van) en dan een chemisch laagje. Ik had die met witte chocolade en framboos, soort frambozenjam met daarbovenop rare fondant (smaakte naar Liga Milkbreak) en die hazelnoot praliné was extreem zoet, ergens in de verte smaakte het naar hazelnoot. Echt totaal niet lekker.

1 like

Oke geen koeken kopen dus, scheelt weer in die #summerbody2020

3 likes

Veel te duur, maar zo lekker!!

8 likes

Gu heeft zoveel lekkere smaken, komen ze met dit😅 iemand nog andere nieuwe smaken gezien?

2 likes

Oeh nou die lijkt me dus heel lekker! Ben dol op rabarber.

4 likes

Hoe consumeer je dit? (Haha lekker chic verwoord) Als in drink je het koud/warm of door de koffie?

2 likes

Ik heb het door een ijskoffie gedaan, vond ik zeer geslaagd. Heb het idee dat hij het warm niet zo goed doet.

Gisteren gewoon zo uit de fles :grin: