Gisteren gewoon zo uit de fles
Maar die is echt lekker!! Meer frisse aarbeismaak (wel zoet)
Excuse me? Deze is fucking lekker!
Ik houd dus niet van fris en fruitig, fruit eet je gewoon zo puur en taart etc lekker met karamel, chocolade, slagroom etc😅
Maar het is wel vegan! Vegan chocolade cheesecake is next maar dit is zo’n goede ontwikkeling
Volgens mij bestaan ze ook vegan in chocoladesmaak volgens de Engelse site van Gü vandaar dat het jammer vind dat deze wel naar Nederland komt en de chocolade niet🙈
Ik vind de bodem van de Gu toetjes zo kruimelig.
Dat vind ik dus ook het enigste nadelige😅 maar misschien is dit in de “free from” lijn wel anders
Die van de lidl zijn trouwens nog lekkerder🙈 maar alleen met pasen en kerst in de winkel en zeker niet “free from”
Ik heb de Free from met citroen geprobeerd en die had het ook
Jammer valse hoop😅 dan zou ik naar de Lidl gaan als je geen belang hecht aan vegan/of gluten/lactosevrij
Oke ik heb de Johma salade kip/hummus gekocht en ook die met knoflook. Ben nu die met hummus aan het eten… Het is niet vies maar veel smaak zit er ook niet aan vind ik… Ik vind hem een tikje flauw.
Helaas smaken deze niet naar versgebakken nibbits😅 ze zijn wat zoetig, deed me haast aan oliebol denken. Niet vies maar dan houd veel meer van een echte aardappelsmaak
Ook niet nieuwe maar iedere keer dacht ik zal ik het eens proberen🤔 viel ook tegen…zuur en die knapperige groente is een leugen
Deze hebben ze ook als ijsje. In durfde de gok niet aan en heb de normale gekocht…
Ik vind hem lekker! De ijsjesvariant ook
Iemand de KitKat ijsjes al geprobeerd? Ik vond het een tegenvaller. er zit wel een crispy laagje op wat wel doet denken aan KitKat, maar de chocolade heeft geen bite zoals bijvoorbeeld magnum of Mars/snicker ijsjes. Niet mijn ding. 6/10.
Deze was super lekker, heel fris.
Edit: huh waarom is hij gedraaid
Oh lijkt me lekkor