Nieuwe producten in de supermarkt #2

Omg zijn die dingen op de laatste foto cookie dough??

2 likes

Haha ik las de tekst voordat ik zag wie het gepost had en dacht meteen: dit is diamonds!

4 likes

Ik vind ze heerlijk. Wel prijzig maar geld zeker waard.

1 like

Ik denk het wel​:yum::innocent:

1 like

Hoe anders smaakt deze dan alpro chocolade dessert?:innocent:

Eh ik heb die van alpro voor het laast ± 6 jaar geleden gegeten. Dus oprecht geen idee. Ik vond trouwens wel dat er een beetje een vreemd/bitter bijsmaakje aan zat, maar dat kan ook liggen aan de millionaire crispy dingetjes die ik erin had gegooid en mega zoet waren (beetje raar contrast)

1 like

Screen Shot 2020-04-21 at 15.29.29
Ik vond 'm erg lekker!

11 likes

Helaas maar dan klinkt het niet als iets voor mij🙈

@Diamonds bestel eens een keer bij lets dough it!

2 likes

Omg! Hoe is hun koekjesdeeg? Zie het telkens op Insta voorbij komen.

Ik heb het een tijdje geleden besteld en er toen over gepost en ik heb het nu weer besteld. Ik vond het cakedeeg heel lekker. Het koekjesdeeg is los wat droog maar je kan allerlei losse toppings kiezen of een kant en klare toppingcombo kiezen. Ik heb toen zonder topping genomen maar dat was dus een beetje droog, ga nu de karamel zeezout testen. Ik heb ook een soort repen besteld, is dit weekend binnen en dan zal ik het wel reviewen!

1 like

Heb al zo vaak zitten kijken tussen alle smaken. Kan gewoon niet kiezen :sweat_smile: Die met Bueno lijkt me heel lekker. En de opties bij zelf samenstellen zijn ook oneindig, zo lastig kiezen hahaha.

Ga toch maar eens bestellen dan :yum:

Ja het is wel echt lekker hoor! Je krijgt er ook een spaarkaart bij met stickers en een leuk kaartje. Het is echt een feestje om uit te pakken en te eten!!

1 like

Jaaa! Liet me denken aan een Split of Solero met witte chocolade.

Nu wil ik dit nog grager

1 like

Salted caramel vlaai!!! :scream::scream::scream::scream:

3 likes

download.jpeg
Deze was in de aanbieding bij de Lidl, weinig smaak gewoon heel zout niet lekker.

Deze bij de aldi nog weer een kans gegeven. Maar nee de oude versie was echt geweldig dit is vies, slijmerig (om echt vlees na te bootsen ofzo?) En licht zurig

Hahaha toen ik het typte dacht ik al: ik heb het hier in dit topic altijd alleen maar over cookie dough :joy:

@Luzarl Jaaa ik heb er al een paar keer besteld!! Vind vooral het cakedeeg heerlijk inderdaad, maar het koekjesdeeg ook, ik bestel het altijd allebei haha want kan niet kiezen. Alleen is mijn probleem dat ik dan 2/3 potjes bestel en het dan €15/20 kost incl verzendkosten, maar ik eet het binnen 2 dagen op. En om nou iedere week te bestellen vind ik te duur dus zoek ook een goedkopere optie om het mee af te wisselen :sweat_smile:

Wil wel echt graag zo’n 1 kilo bak bestellen trouwens :heart_eyes:

Oh en ze hebben nu een winactie waarmee je hun complete week-menu kunt winnen, misschien een tip!

1 like

Ja ik doe al aan die actie mee!! Mijn bestelling was ook weer 25 euro pff

1 like

@Michonne @Diamonds @Luzarl
Jaa doen hoor, heb al meerdere keren besteld, kan de supermarkt niet aan tippen!
Inderdaad cake batter is het lekkerst!

2 likes