Nieuwe producten in de supermarkt #2

Nehh vind het niet waard. Weinig echte smaak indd en niets bijzonders.

Oehh jaa dat zou echt geweldig zijn ja haha

1 like

Deze is zooo lekker! Bij de AH gekocht.

9 likes

Huh is dit nou popcorn die naar maïs smaakt? :joy: heel verwarrend haha

9 likes

Haha inderdaad😅

Heeft iemand de nieuwe smaken Doritos al geprobeerd, guacamole en flamin hot?

Nog niet, maar ze liggen wel thuis.

Zijn nog meer nieuwe chips. Ook van Propercorn (maar dan ProperChips), linzenchips volgens mij in 3 smaken. Van Lays heb je ook die Strong smaken, maar weet eigenlijk niet of die nieuw waren want heb die al meer dan een jaar geleden al op in Duitsland. Verder zag het nog wat leeg dus geen idee of er meer komt.

1 like

Oh, dat klinkt goed, weet je welke smaken er nu in Strong zijn? Via de website van AH kan ik ze nog niet vinden.

1 like

Heb gister toevallig een foto gemaakt. Volgens mij was de derde iets met kaas. Die heb ik niet meegenomen.

Gister de Chilli and Lime geprobeerd die 8: goedgekeurd.

5 likes

Ik zag idd alleen deze 2. Ik vond ze wel allemaal lekker, maar dacht jalapeno & cheese het lekkerste. Weet niet of ze die hier ook hebben, en zeker weten doe ik het niet meer of dat nou mijn favoriet was. Tijdje terug en er zijn echt veel Strong smaken. De enige Strong smaak die ik echt niet fijn vond was de wasabi. Ik kan prima pittig hebben, maar ik wil gewoon een brandende bek. Dit was meer brandend neushaar.

Omg geweldig, wat een goed nieuws <3 bedankt voor de foto’s. Ik ga straks naar mijn favoriete supermarkt en alle nieuwe chipssmaken kopen :’)

Ik heb die linzenchips gekocht van propercorn… volgens mij iets met chilli oid maar het idee staat me een beetje tegen eigenlijk

Ik eet best vaak linzenchips met paprika en die vind ik altijd wel lekker. Was wel even teleurgesteld toen ik zag dat het dus alsnog bijna even ongezond bleek als chips :sweat_smile:.

Oh ga ik ook proberen! Ken dit merk helemaal niet, hadden ze meer smaken?

Volgens mij niet, zag alleen deze in de schappen liggen

Ai, deze zocht ik dus vanmiddag nog want die zijn al zeker een halfjaar te koop maar blijkbaar nu weer uit de schappen want mijn AH had ze niet meer :astonished:

Weet iemand of er een soort van cheese / mozzarella sticks zijn voor in de airfryer? Ik had er nu een van jumbo, de kaasstengels. Maar vind die echt niet lekker!

Niet zelf te maken met bladerdeeg?:thinking: lidl had ze geloof ik ook tijdelijk maar de reviews waren niet best

Ja zou kunnen, maar ben meer van de snelle snacks :joy:

1 like

Dit zijn echt de beste ever:
image

Maar dat is niet met mozzarella, wel oude kaas :slight_smile:
(En ze zijn helaas best prijzig!)

Of bedoelde je dat je deze juist al op had?

5 likes