Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik zag ze vandaag bij de Appie!

1 like

Ja, heb ze vandaag op (de Milka). Zijn precies zoals de Oreo Sandwichijsjes die er al waren, maar dan op een stokje met chocola eromheen.

Dus als je die lekker vindt! Is dus geen krokant koekje, maar zacht.

2 likes

Haha denk dat dat was omdat ze een kerstdiner (ja, in april) gaan doen, dan gaan huizen vaak naar de Makro en kopen ze dat soort dingen.

1 like

Haha ja, als je gaat inslaan voor kerstdiner ziet dat er altijd wel interessant uit ja.
En die drank, haha wel dom, snap wel ook dat het kut is als je al die flessen hebt gepakt en het dan allemaal weer terug moet zetten

Ik was laatst bij de sligro, het viel echt heel erg tegen wat ze hadden aan “andere” producten🥺

Ik ben benieuwd of dit die naked chickburger vernieuwd is, ik vond die wat minder maar hoop dat deze lekker is!
Vind de naam wel leuk

2 likes

Ik eet nu de Lays Strong Hot Chicken Wings. Weet niet zo goed wat ik ervan vind. De smaak is prima, smaakt echt naar wing. Vind hem alleen wel erg pittig terwijl ik daar vrij goed tegen kan. Het eet alleen niet erg lekker weg daardoor. 6,5

1 like

9 likes

Review dropijsjes
Dropfruit 8/10 (super kleine ijsjes trouwens)
Schoolkrijt 6/10

1 like

Wat was deze ook al weer?

Appel

Oh gewoon alleen dat? Saai

Heb die nog niet geproefd, maar die lijkt mij ook heel lekker!

1 like

Die met jalapeno is ook lekker, wel echt pittig! Wil die heel graag in kaassaus dopen een keer :heart_eyes:

1 like

Ik eet nu de Doritos Flaming hot nacho cheese en mijn tong staat in brand, love it :fire:

Goedgekeurd.

8 likes

Die mocha is lekker! Heb ik al een paar keer gekocht

1 like

Weet iemand waar dit nog te koop is? Bij ‘mijn’ jumbo uit de schappen :sob:

Ik ben echt heel benieuwd naar een plaatje van die vega shoarma asperge. Bijzondere combinatie.

6 likes

De calamares, garnalen, sashimi tonijn en sashimi zalm van de vegan junkfood bar zijn bij de jumbo!!
Wel teringduur, maar sowieso bij 1jumbo in Den Bosch dus ik ga wel ff spieken. Moest morgen toch nog extra naar de supermarkt

2 likes