Ik ben benieuwd of dit die naked chickburger vernieuwd is, ik vond die wat minder maar hoop dat deze lekker is!
Vind de naam wel leuk
Ik eet nu de Lays Strong Hot Chicken Wings. Weet niet zo goed wat ik ervan vind. De smaak is prima, smaakt echt naar wing. Vind hem alleen wel erg pittig terwijl ik daar vrij goed tegen kan. Het eet alleen niet erg lekker weg daardoor. 6,5
Review dropijsjes
Dropfruit 8/10 (super kleine ijsjes trouwens)
Schoolkrijt 6/10
Appel
Oh gewoon alleen dat? Saai
Heb die nog niet geproefd, maar die lijkt mij ook heel lekker!
Die met jalapeno is ook lekker, wel echt pittig! Wil die heel graag in kaassaus dopen een keer 
Ik eet nu de Doritos Flaming hot nacho cheese en mijn tong staat in brand, love it 
Goedgekeurd.
Die mocha is lekker! Heb ik al een paar keer gekocht
Weet iemand waar dit nog te koop is? Bij ‘mijn’ jumbo uit de schappen 
Ik ben echt heel benieuwd naar een plaatje van die vega shoarma asperge. Bijzondere combinatie.
De calamares, garnalen, sashimi tonijn en sashimi zalm van de vegan junkfood bar zijn bij de jumbo!!
Wel teringduur, maar sowieso bij 1jumbo in Den Bosch dus ik ga wel ff spieken. Moest morgen toch nog extra naar de supermarkt
Ik heb 1 van de nieuwe magioni pizza’s op en hoewel ik hem erg lekker vond, heb ik voor 80kc meer toch liever gewoon een “echte/normale” margherita pizza
Ik heb echt geen idee wat ik hierbij moet voorstellen. Is het shoarma met stukjes asperges? Zijn het asperges met shoarma kruiden? Zijn het hapjes? Wat zou het zijn…
Ik vond het ook heel bijzonder😅
Dit heb ik dus ook het scheelt helemaal niet veel in kcal, vet en koolhydraten. Maar wel in geld en smaak😅
Ik was net bij de Makro en ze hadden mozzarella sticks! Ben zo gelukkig
ga ze dit weekend proberen. Zijn officieel voor de frituur dus even uitproberen, hoop echt dat ze perfect zijn haha!