Ja deze heb ik! Maar vond ik niet zo heel lekker, best droog? En de kaas smelt niet echt goed ofzo.
Jaaa dit is wel wat ik bedoel idd! Ik ga eens op supermarkt safari.
Je zou de kaasstengels ook een beetje in kunnen smeren met een klein beetje olijfolie. Het airfryer idee is dan wel iets minder, maar ze zijn dan een stuk minder droog en best wel heel lekker!
Al weet ik niet wat sneller is, zelf mozzarella sticks van tevoren klaar maken(zodat je ze net zo snel op je bord hebt als die uit de diepvries, is vast een recept voor te vinden) of alle appies in de omgeving bijlangs😅 + supermarkt bezoeken duren nu gewoon even wat langer
Hier ben ik echt mee doodgegooid op instagram. Alle influencers die ik volg kregen zo’n pakket + strandlaken. Nu heb ik helemaal geen zin meer in die ijsjes
Ow echt? Ja ik begrijp je wel haha. Heb ze zelf nog niet op social media gezien gelukkig.
Heb ze voor m’n dochter gekocht maar echt niets speciaals haha
Ik wil soms echt een kind om sommige aankopen op m’n kind af te schuiven.
Mijn jumbo had deze opeens… weet niet of die nieuw zijn? iig pakje meegenomen! Ben benieuwd
Meh jammer. Leek me wel lekker frambozensmaak haha
Albert heijn heeft in het tapas assortiment (die kleine aluminium bakjes) ook kaassticks; had die gisteren voor het eerst en waren echt lekker. Ook snel klaar en kan met bakje en al in de oven
Ah yessss thanks! Ik ga ook eens naar de Makro, nu je daar zonder pas ook naar binnen kan. Snacks zoeken ♀
Zijn die in de plaats gekomen van de naked chicken burger? Die kon ik ineens nergens meer vinden!
Oh no! Ben benieuwd… zit een Sligro naast, dus misschien verdeeld dat de drukte
Heb meteen geen zin meer haha!
Ja ik ga door de weeks, wel savonds want moet gewoon werken. Ben benieuwd!
Ik was daar eergisteren en toen was het goed te doen!
Dit is zo’n ijsje dat ik als kind zeker had uitgekozen, maar eigenlijk helemaal niet lekker vind (hou niet van frambozenijs). Net zoals ik altijd weer koos voor het schatkistijsje