Nieuwe producten in de supermarkt #2

@Bunnyslippers @Luzarl bedankt voor de waarschuwing! Is het meh of is het gewoon niet lekker?
@wompie volgens de site is het vegan!

1 like

image
Geen idee of het heel nieuw is to be honest, maar iemand die deze repen geprobeerd heeft? Ze hebben meerdere smaken en zijn vegan!

Zag dit via scoupy, lijkt me best lekker

1 like

Ik heb alleen de bon voor de gewone smaken😔

Het is vegan! Het smaakt niet naar kaas maar meer naar kaaschips ofzo. Maar ik denk wel dat je er iets lekkers mee kan doen als je er mee experimenteert

2 likes

Zou het werken op een tosti of pizza?:see_no_evil:

Je mag best die via mij gebruiken haha. Ik kom toch niet bij een van die winkels

1 like

Ik zou het zelf lekker laten haha. Zou dan eerder zelf iets doen met vegan kaas, zoals die van Violife.

1 like

Ah had de winkels nog niet gezien haha nee ik ook niet😅 maar wel heel lief aangeboden!

1 like

Ga ik daar naar opzoek🙈

Mijn mini ah’tje had de nieuwe vega magioni pizza’s al en in de bonus, dus binnenkort kom ik mn mening geven over de vega pepperoni pizza :tada: Zag er wel echt uit, was even bang dat ze gewoon de skinny salami hadden gehouden en er een nieuwe doos omheen hadden gedaan

edit: ze waren trouwens ook goedkoper dan de oude magioni pizza’s, vind ik ook een verbetering. Niet veel, maar kan me herinneren dat ze vroeger iets van 5+ eu waren, nu ‘nog’ maar 4,50. Vergelijkbaar met andere verse pizza’s

edit edit: Oh gvd ik zie nu op de site waarom: het is alleen de pepperoni pizza omdat die het kleinst is! Kut man

2 likes

Nieuw bij de DEEN gekocht en is goedgekeurd! Vegakebab is lekker gekruid, greasy en smaakte naar meer😛 (nu ook in de aanbieding)

20 likes

Ooo dit is echt chill, weet je toevallig ook of ze nog meer dingen hadden?

Ik heb vandaag die shoarma van oesterzwammen geprobeerd, vond de smaak wel lekker maar heb ze niet krokant kunnen krijgen dus dat viel wel tegen :sweat_smile: binnenkort nog maar eens proberen

1 like

Ik volg🙈

Veggie sticks packshot.JPG

Het leek eerder alsof ze smolten ipv dat ze krokant werden😅 in die zin idd kazig, de vulling had wat weg van een loempia

Alsof je een slok Fanta neemt terwijl je nog Bubblicious in je mond hebt. Ik hou van fanta en van watermeloen, maar dit zou ik niet nog een keer kopen.

1 like

Niet nieuw maar heeft iemand de petit fours en tompouce spekjes van de Hema al eens getest? :blush:

HOE KAN JE NOG NOOIT DE PETIT FOURS GEGETEN HEBBEN??? Die zijn echt goddelijk!

2 likes

Ik heb alle petit fours geprobeerd van HEMA en vond ze oké.

hahah, het ging van goddelijk naar niet te eten :joy:. Het lijkt me dus een controversieel iets, zoals een creme egg, sommige vinden het heerlijk en anderen vinden het weer walgelijk :grin:. Thanks voor jullie reacties :smiling_face_with_three_hearts:.