Ohh daar had ik helemaal niet aan gedacht. Thanks! Ga hem daarheen verplaatsen haha
Hmm kwam net dit tegen in de supermarkt.
Erg lekker maar jammer genoeg niet in mijn eigen woonplaats te koop dus morgen even paar zakjes inslaan haha.
Welke supermarkt? Dit zijn m’n vriend z’n favo dingen uit z’n jeugd dus lijkt me leuk om het stiekem te halen
Jumbo. Zoals ik al zei ik heb ze in mijn eigen woonplaats niet gezien.
Like even als je hebt gelezen dan haal ik plaats weer weg.
Je kunt ook de Xenos checken. Zij verkopen ook wel eens Cadburry. Of de Jamin.
haha ja okay maar ik ben niet rijk 
10/10 kans dat dit hetzelfde is als Aldi/ Vivera/ Jumbo huismerk/ Lidl maar wel chill en prima prijsje (dit is bij Dirk)
Helemaal niks mis mee dat er meer vega dingen bij komen
Helemaal mee eens
Ik vind deze zooo verslavend. Zelfde met die Cadbury flake bar. Mijn moeder nam deze altijd mee als ze voor haar werk naar Engeland ging. Never forget de keer dat ik stiekem ‘s nachts een flake bar ging eten in bed in het donker met wit beddengoed. Was niet fijn wakker worden.
Ik weet dat er elk jaar wordt geroepen dat de kruidnoten er zo vroeg zijn maar mei is wel echt heel vroeg toch 
Lekker toch
ik houd van Sinterklaas
Goed gezien, niet aangedacht🙈 ken de namen niet dus zal het weghalen
Volgens mij is dit een actie waarmee je twee proefpakketjes kan winnen en kan stemmen op de nieuwe smaak. Ligt dus nog niet in de supermarkt helaas.
Ik ben wel weer toe aan pepernoten, maar misschien maar beter dat ze in de tijd dat ik vooral thuis zit geen snackmogelijkheid zijn 
Beter kiest niemand voor die hazelnoot variant 
Ik denk donut holes, aangezien het bij de donuts ligt. En dan met laag glazuut en spikkels/nootjes
Ik denk dat het gewoon naar donut smaakt
die redband dropfruitduo-ijsjes zijn echt een deceptie joh
Ik ben enigzins geirriteerd dat ze er geen 6 in zo’n doosje stoppen