Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ze zijn inderdaad wel okay, veel marsepein en vulling en daar moet je van houden. Ik haal liever petit fours bij de bakker.

1 like

Gewoon proberen! Als je ze toch niet lekker vind dan tag en flag je me maar per ongeluk :stuck_out_tongue:

1 like

Magioni pepperoni power: Ik vind m echt heel lekker, het type pizza wat ik wil als ik new York Pizza of dominos bestel, maar dan beter. Ik vind de uitjes en de paprika lekker, maar de pepperoni voegt eigenlijk niks toe. Het ziet er wel echt uit, maar de textuur blijft zacht en smakeloos. Alsnog vind ik het echt een prima pizza en zou ik 'm zo opnieuw kopen. Wordt ook nog beter als je overal knoflook poeder op gooit

Edit: haha help ik had zo veel knoflook poeder dat ik nu kauwgom moet kauwen :sob:

14 likes

Tompouce spekjes! :open_mouth: die moet ik proberen!

1 like

Ik durf bijna geen Magioni meer aan nadat ik er een had die heel weëig smaakte en er misselijk van werd🙈 misschien nog eens een poging wagen

1 like

Heb de chocoladeversie op, maar vond ze niet voor herhaling vatbaar.

Ik weet niet of dit echt nieuw is maar zag deze bij de AH staan gister, ik had het in ieder geval nog nooit gezien! Ik ga m aankomende week eens testen als ik burrito’s maak :smile:

image

6 likes

Ik had van deze een fles gekocht maar ga het ook niet weer kopen. Vond het niet vies maar wel te zoet. Ook niet watermeloenig.

1 like

Hahaha wow ja nu je het zegt :joy:

ik had deze laatst met spicy hummus? oid en die is echt goooor, hoop dat deze beter is haha

1 like

Bedoel je van Lekker&Anders? Ze hadden alleen deze en nog de kip kebap in grootverpakking. Bij de AH hebben ze wel een breder aanbod. De vega turkse pizza van dit merk is ook wel nice😉

OMG dit lijkt me zo smerig. Maar ik hou wel van drop dus ik ben wel nieuwsgierig. Durft iemand dit te proberen? :joy:

9 likes

Neee wtf? Waarom zou je dit willen? :nauseated_face:

1 like

Dit lijkt me echt zo fucking smerig he.

9 likes

Ik vind dit gifje fucking smerig kan dit weg

6 likes

Ik heb het geprobeerd! Mijn vader kwam ermee aanzetten. Hij zei letterlijk: ‘Dit leek me zo vies en wie wil dat nou proberen, en toen dacht ik aan jou’.

Zou ‘m zeker niet opnieuw kopen, maar minder goor dan ik dacht. Beetje zoutig zoet, maar heb ‘m niet helemaal opgegeten want was niet mijn ding. Vind m ook niet lekker, maar gewoon minder vies dan ik dacht haha.

Edit: moet erbij zeggen dat ik bijna alle ah donuts matig vind, omdat ze zo klef zijn. Ik vind drop met chocola wel lekker trouwens.

13 likes

Een vriendin van mij heeft deze gehad en zij vond hem wel lekker volgens mij. Ze is sowieso dol op drop en ook op drop in combinatie met chocolade, dus misschien is het het proberen waard als je dat lekker vindt!

1 like

Ik zou het wel proberen als ik het tegen zou komen. Ik hou wel van gekke combinaties en drop. Die tony’s chocolonely met drop vond ik ook top

2 likes

Heb jij, of heeft iemand… dit ook al rauw geprobeerd te eten? Ben bang dat ik dat zou doen als ik dit koop en dan niet een stukje maar zo’n hele worst!

2 likes

Van welk merk is dit? Ik heb het helaas nog steeds niet kunnen vinden in de app.

Gisteren heb ik voor het eerst vegan Ben & Jerry’s op, en dat vond ik heel lekker! Het is wat notiger en iets minder romig dan gewoon ijs, maar wel heel erg lekker. Ik had verwacht dat je bij vegan ijs echt zou inleveren op smaak en kwaliteit maar dat is niet het geval.

4 likes