Nieuwe producten in de supermarkt #2

het merk is de maro, wat een banketbakkerij is die levert aan horeca e.d. Ze hebben ook cookie dough en eierkoeken die me vet lekker lijken, waarom komen de bolus eierkoeken niet bij de ah ;-;

2 likes

Zo gek zeg. Mijn Appie is ook nog eens vrij klein dus vaak hebben ze nieuwe producten niet meteen.

Dit gekocht nav jouw post maar wat een aanfluiting. Wat een minuscuul ding?? Ik deed hand voor scale maar heb kleine handen dus leek nog een prima pizza, dus ook mijn vriends hand erbij

Lijkt meer een pitabroodje ofzo

66 likes

Hahaha mooi hoe je je vriend z’n hand er ook bij trekt. Ja ik vond 'm ook mini maar dat ben ik wel gewend van Magioni

13 likes

Die vega turkse pizza kan ik dus echt nergens meer vinden he :sob: zelfs ah online niet

Ja gelukkig is hij heel mak. En het was zijn pizza. Hij riep mij vanuit de keuken omdat het zo’n klein pizzaatje was, al helemaal in vergelijking met de doos! Dus ik zei nahhhh dit kan echt niet, heb dit gekocht nav het forum dus ff foto maken voor het forum. Klik. Nee schat kom eens met je hand. Klik

Zo ging het

Edit: hij zag de post en wil er nog aan toevoegen dat het wel een oké pizza was en dat ie niet verkeerd smaakte !!

23 likes

Oh god nee toch, dit is mijn lievelings eten, als ze deze niet meer verkopen :sob:

1 like

Oh ik zie hem nu wel op ah online trouwens, dus miss was het tijdelijk! Ook echt mijn lievelings, dus hoop het :crossed_fingers:

1 like

Misschien kan je dit beter in het strak in je zwempak of keto/ lowcarb dieet plaatsen!
Verder heb ik geen ervaring met dat merk helaas

1 like

Ohh daar had ik helemaal niet aan gedacht. Thanks! Ga hem daarheen verplaatsen haha

1 like

Hmm kwam net dit tegen in de supermarkt. :heart: Erg lekker maar jammer genoeg niet in mijn eigen woonplaats te koop dus morgen even paar zakjes inslaan haha.

8 likes

Welke supermarkt? Dit zijn m’n vriend z’n favo dingen uit z’n jeugd dus lijkt me leuk om het stiekem te halen

Jumbo. Zoals ik al zei ik heb ze in mijn eigen woonplaats niet gezien.

Like even als je hebt gelezen dan haal ik plaats weer weg.

1 like

Je kunt ook de Xenos checken. Zij verkopen ook wel eens Cadburry. Of de Jamin.

1 like

haha ja okay maar ik ben niet rijk :grimacing:

4 likes

10/10 kans dat dit hetzelfde is als Aldi/ Vivera/ Jumbo huismerk/ Lidl maar wel chill en prima prijsje (dit is bij Dirk)

5 likes

Helemaal niks mis mee dat er meer vega dingen bij komen

2 likes

Helemaal mee eens

3 likes

Ik vind deze zooo verslavend. Zelfde met die Cadbury flake bar. Mijn moeder nam deze altijd mee als ze voor haar werk naar Engeland ging. Never forget de keer dat ik stiekem ‘s nachts een flake bar ging eten in bed in het donker met wit beddengoed. Was niet fijn wakker worden.

10 likes

8 likes