Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik denk donut holes, aangezien het bij de donuts ligt. En dan met laag glazuut en spikkels/nootjes

Ik denk dat het gewoon naar donut smaakt

1 like

die redband dropfruitduo-ijsjes zijn echt een deceptie joh

1 like

Ik ben enigzins geirriteerd dat ze er geen 6 in zo’n doosje stoppen

14 likes

Ja? Ze lijken me supervies! Maar toch zou ik ze willen proberen… hoe smaken ze?

1 like

Ik vind die schoolkrijt ijsjes ook echt vies

1 like

ik vind ze wel lekker maar 1) ze zijn miniscuul en 2) er zit een even miniscuul laagje drop op

3 likes

Zoooo die dropfruitdingen zijn écht miniscuul inderdaad, ik was helemaal verbaasd. Hoezo maak je ZO’N klein ijsje? Vond het dropgedeelte ook helemaal niet lekker (maar gooi dan ook altijd het dropstokje van een Liuk weg dus dat had ik misschien kunnen weten hahaha). Het ijsgedeelte was best prima maar dus binnen een seconde op. Zou ze zeker niet nog eens kopen

2 likes

Ja he!!1 Voor wie zijn deze dingen gemaakt?

Misschien dachten ze we moeten wel het formaat winegums aanhouden. Die zijn ook altijd te klein :wink:

Ik vind die drop fruitijsjes heerlijk, neem er meestal wel 2 :slight_smile: Maar ik eet ook altijd het drop op van Liuk (m’n lievelingsijsjes)

2 likes

Nieuwe Tony! Wit, kandijkoek, kers

13 likes

Heh die is er al een tijdje toch?

2 likes

Ohhh echt! Op fb doen ze net alsof hij vanaf vandaag pas in de winkel ligt.

@Madelief jammer dat hij tegenvalt :broken_heart:

Ik heb dit gegeten, is lekker, maar wel iets waarvan je de hele doos in 1x opeet

Smaakt hij naar monchoutaart?

Oh hahaha erg jammer. Dan neem ik niet de moeite om hem te kopen.

1 like

Vind dat ze er dan ook minstens zoveel in een doos moeten doen als winegums in een zak :yum:

1 like

Ik vind hem toch wel lekker hoor. Mierzoet ja, maar wat wil je met witte chocola, kers en bastogne. De kers heeft nog wel wat zuurs. Voor een keer vind ik hem echt wel lekker!

5 likes

De augurkchips van Lays

9 likes