Appie maakt van alles na: Sushi, roti, nasi en nu empanada’s. Geen van al die dingen is te vreten, hahaha! Ik ga voor dit soort eten altijd naar mijn lokale toko of restaurant. Lekker vers en echt lekker. Ik zou als ik die kokkin was niet eens beledigd zijn. Die neppe shit haalt het toch niet bij haar lekkere eten.
Ja vandaag nog! Zijn volgens mij soort stoom krieltjes.
Edit: o wacht dat zijn weer andere, maar die versie ligt idd ook al een paar weken in de winkel.
Ooh, zijn er nog leuke instagrams die snacks die hier in de winkel liggen proeven?
Ik volg zelf alleen deze, ken er zo verder ook geen een. En nu die van Sanne die hierboven staat haha.
Ken je livingproef en snackspert al?
Snackdetectives natuurlijk
Deze waren nieuw in mijn AH. Heb ze meegenomen, maar nog niet geprobeerd. Eitwitrijk: 15 gram eiwit per portie van 70g.
Oja en deze is ook nieuw! Ben normaal van de Rivella Green Tea, maar was wel nieuwsgierig naar deze smaak!
Ah heeft deze ook van eigen merk, die zijn veel lekkerder vind ik, en hoop wat goedkoper maar dat zal wel niet haha
Omg fristi met prik
Niet nieuw, maar nu wordt ik misselijk van deze smaakomschrijving🙈
Nu heb ik zin in gewone Fristi.
Zo het brengt nogal wat te weeg merk ik

is dit een grap??
Oeh ik ben benieuwd naar deze! Hoop dat ze bij mij ook ye verkrijgen zijn. Weet je toevallig hoeveel koolhydraten erin zitten?
Na weken het schap afspeuren gister gevonden. Ze zijn klein! Ik vond de smaak oké, maar zeker niet voor herhaling vatbaar.