Nieuwe producten in de supermarkt #2

1 like

Heb je die al geprobeerd?
Ik zet hem op mijn lijstje voor de volgende bestelling. Kan ik hem wel pas volgende week testen.

1 like

Nog niet in de winkel gevonden helaas😅

Oké ik ga hem sowieso bestellen! Ben heel benieuwd en vind het fijn dat ik er geen frituurpan voor nodig heb. Ik heb het dan aanstaande woensdag, zal me daarna hier melden met mijn bevindingen. :smiley:

1 like

Oh, deze wil ik ook proberen!

1 like

Moet een hamburger normaal in de frituurpan? Dat wist ik helemaal niet

Ik doe het nooit maar het kan wel. Soms doen we ze in de koekenpan.

1 like

Dankjewel!:innocent:

1 like

Waarom niet naar Nederland😔

Vorig jaar had ik die gekocht omdat het een hype was hier. Gadverrrrrrrdamme wat smerig. Heb ze serieus weggegooid en dat doe ik echt nooit met snacks.

Huilen

Niet persoonlijk naar jou hoor maar ik voel me altijd zo schuldig als iemand iets wat ik aanraad niet lekker vindt. Sorry voor deze teleurstellende ervaring!

Misschien een rare vraag, maar weet iemand waarom je bijna geen schol meer ziet in de supermarkten? Je had ze van Iglo, maar ook hele lekkere gevulde en gepaneerde bij de aldi☺

De lidl calzone. Hand for scale. Smaakte wel, maar niet heel bijzonder. Had wat meer vulling mogen hebben.

8 likes

Ik dacht eerst huh een toetje met zalm? Maar toen las ik het pas haha

Je hebt me geïnfluenced om deze te laten liggen toen ik net bij de Lidl was.

8 likes

Whaaaat?? Bij de action.

7 likes

Amazing oriental en big bazar hebben 'm ook! Ik heb 'm helaas nog nooit op want suiker, maar ik wil het zo graag eens proeven

1 like

Heerlijk!!! Super lekker gekruid en lekker pittig (wel prima te doen) :heart_eyes: ben ook benieuwd naar de bbq variant.

9/10

13 likes

Poeh als ik dit zie knappen de vullingen al bijna uit mijn gebit, lijkt me echt zo mierenzoet.

6 likes

Volgende week in de bonus bij appie!!

2 likes