Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ohh, die ga ik dan ook nog even zoeken! :laughing:

:smiley:

2 likes

De bloemkoolrijst en broccolirijst heb ik al vaak gegeten, dus deze nieuwe variant is een leuke afwisseling! Heb 'm alleen nog niet in mijn AH gespot. Iemand anders wel al in de supermarkt gezien?

2 likes

Nog geen nieuwe vegetarische hamburgers en frikandellen bij de Appie in de schappen, iemand al wel gezien?

yay!

9 likes

Ik heb de cola marshmallow meegenomen en ook dubbelfris ijsthee appel/perzik. Review komt vanavond!

Edit: Oke de ijsthee is lekker! Smaakt naar gewone dubbelfris met een tikje ijsthee er doorheen. Zou wel vaker kopen!

13 likes

Ze zijn tijdelijk niet leverbaar. :sob:
Volgende week doe ik een nieuwe poging.

1 like

Ik blijf ook kijken!

Oh jaaa die is lekker

Die andere ijsthee is ook lekker!!

Ik had de variant met courgette gehaald. Met saus vind ik het prima, anders smaakloos.

ohh de eerstvolgende keer dat ik bij de Jumbo ben ga ik die cinnamon cola kopen

Jaaaaaaa de cinnamon cola zero YES. En huismerk dus niet heel duur i guess?

1 like

Klopt, dacht 40 euro cent ofzo. Blikje dubbelfris was duurder iig.

Marshmallow cola? :exploding_head: Wel benieuwd naar de cinnamon, die van Coca Cola vond ik niet genoeg naar kaneel smaken.

Oke oke ik ben de cola nu aan het drinken en het doet me eigenlijk (wat ik al beetje had verwacht) denken aan vanille cola. Je ruikt het ook niet eigenlijk. Het is gewoon cola met een subtiel zoet smaakje.

1 like

Kan aan mij liggen maar ik proef geen botersmaak😅

Nee, dat vind ik ook niet! Waar heb je die gekocht?

1 like

Bij candyonline :innocent:

Oh jammer! Ik had het ook online besteld, maar had gehoopt dat je het in een winkel had gevonden.

1 like