Ik las een recensie via Instagram van mensen die m niet bijzonder vonden.
Livingproef:
Nee nog niet gezien! Wil ze ook graag proberen!
Nog steeds online uitverkocht helaas… 
Ohhh lekkor, dit is gewoon als oatly chocomel neem ik aan
Ik vond deze echt niet lekker, gewoon letterlijk wat het is: cacao havermelk, niet zoet, ik hoopte toch beetje chocolademelk achtig
Ik heb ze allebei gehad, werd er niet bepaald enthousiast van 
Hè wat jammer, het klinkt zo veelbelovend. maare dan skip ik het en mix ik gewoon zelf.
en wassie lekker
?
Niet helemaal supermarkt gerelateerd maar ik dacht ik kom het hier vragen; is er iemand die de tompouce vlaai van de Hema al heeft geprobeerd? (Heb hem besteld voor op mijn verjaardag over 2 weken. maar was even benieuwd)
Iemand deze al eens geprobeerd?

Je moet dus zelf melk toevoegen, en eventueel fruit en andere dingen. Mixen en dan een tijdje in de vriezer.
Leek me ook wel makkelijk om lactosevrij ijs mee te maken.
Goddelijk is deze! Vind deze nog net iets lekkerder dan de sriracha smaak.
Op de post van HEMA op Facebook staan heeeel veel reacties over deze taart. De reacties zijn nogal wisselend.
Ik heb een pakje thuis liggen, maar nog steeds niet gemaakt omdat ik het vaak net zo makkelijk vind zelf een mengsel in de ijsmachine te gooien.

Iemand deze al eens geprobeerd?
Jaaa, vond ik lekker!! Heb de kersen chocola ook gehad maar die vond ik persoonlijk minder, vond die combinatie niet zo lekker.
Ik vond de smaak wel lekker maar de schilfers witte chocola geven een hele rare structuur
Zelf niet maar de rest thuis vond er niet veel smaak aanzitten
Wel lekker alleen van de witte chocolade proef je niets terug, omdat het hele kleine schilfertjes zijn.
Ja, ik heb dus geen ijsmachine, dus dit leek me wel lekker 
Ik vond hem geweldig!!!
Tijdens m’n avondwandeling even snel nog deze gehaald en sriracha door jullie posts. Ben benieuwd