Nieuwe producten in de supermarkt #2

Mijn ijskoffie tegenwoordig is oploskoffie in melk met een ijsklontje :stuck_out_tongue:

4 likes

Heb vandaag ook de red velvet geprobeerd, die laat ik mooi in het schap liggen.

1 like

Ik stuur wel even een cupcake van Piece of Cake op, waar @Vaiana het over had.

Offfff jullie komen gewoon even buurten :upside_down_face:

4 likes

Ik ben niet gekozen voor de kruidnotentest dus huil een beetje van binnen. Maar blij dat ik niks mis.

10 likes

Ik vond hazelnoot praline echt gewoon smaken naar een pure pepernoot en bij red velvet was dat poeder eromheen heel zuur en zodra dat weg was gewoon een witte pepernoot :sweat_smile:

Weet ook echt niet op wat ik nu moet stemmen, want het is allebei kut. Hou het lekker bij de normale en kokoskruidnoten dit jaar.

3 likes

Jaaaa! Of op het terrasje bij de geitjes zitten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Laatst ging het hier volgens mij over die nieuwe thee van Clipper met mango? Ik vind hem heerlijk ruiken, maar proef eigenlijk weinig fruitigs erin? Ik houd niet van fruitthee, dus het is fijn dat het subtiel is, maar dit is wel heeel subtiel…

vond ik ook, denk dat komt omdat gember heel overheersend is

1 like

Meen je niet, die dingen liggen dus gewoon al in de winkel?

1 like

Nee, m’n vader was geloot om ze te testen!

1 like

Jaa dit vond ik ook! Ik hou wel van mango thee, maar proefde het niet zo zeer terug. Erg jammer, want hij ruikt heerlijk.

1 like

Ik vind het gek genoeg per zakje verschillen. Eerste keer rook/proefde ik idd helemaal geen mango maar een x daarna weer wel heel duidelijk. Sterk/slap maakt niet uit want ik drink altijd slappe thee haha. Misschien dat het per zakje kan verschillen hoeveel mangospul erin komt? Al lijkt me dat wel gek.

1 like

Kennen jullie deze al? I :heart: pindakaas, maar vraag me af of deze de moeite waard is? :sweat_smile:

5 likes

Ja deze bestaat al heel lang! Het is bij mij echt jaren geleden dat ik deze heb gegeten, maar ik kon me herinneren dat ik ‘m wel echt lekker vond! Daarom ook toevallig vandaag weer gekocht, want bonus.

1 like

Grappig, ik vind precies andersom. Vooral mango en amper gember. Ben zelf geen fan van een hele sterke gember smaak maar vind deze heerlijk.

Ahhh thanks!!

Iemand die toevallig de licor 43 fresco al heeft geprobeerd? Het klinkt wel lekker.

https://www.ah.nl/producten/product/wi478054/licor-43-fresco-berry

Die ingrediënten spreken me niet echt aan, maar ik denk dat het wel lekker is

1 like

Iemande de vega ovenhamburgers en de vernieuwde vega ovenfrikandellen van Beckers al gespot?

Ik zag deze bij de plus! Nog niet geprobeerd.

9 likes