Met die van red band heb ik er geen last van. Maar bij deze na een stuk of vier al en ze zijn klein dus je hebt er zo vier op. Maar hopelijk gaat t bij jou goed! Ik vond die tumtums chill
Die ga ik zoeken op de site🙈
hell bears, hahah ja dat zijn die van lidl ook
Wow hier ben ik wel benieuwd naar! Schelen de voedingswaardes echt zo veel van gewone snoepjes?
Ikkan ze niet vinden?
hoe heten ze?
Top, dankjewel!
Ik snack heel vaak met (veel te veel) chocopasta op eem broodje dus vind het helemaal niet zon gek idee🙈
Ah dat merk kende ik wel! Ik dacht je van La Place bedoelde:see_no_evil: maar bedankt voor de foto! Wist niet dat hier ook brownie in zat
nu nog bedenken of ik me aan pure chocolade wil wagen
Maar daar doen ze dan weer fruit bij ipv brownie, het is niet eerlijk🙈
Oh ja haat aan zoetstoffen. Altijd
Please laat deze vegan zijn
maar zal wel niet haha. Ik kan ze niet vinden in de ah app
Dit is vast niet nieuw, maar zag het gisteren voor het eerst in de jumbo liggen. Er was ook een watermeloen hibiscus smaak. Iemand het al eens gedronken? Het klinkt wel als iets ter vervanging van een alcoholisch drankje
Ik vind het wel een leuk drankje. Vond het een lekkere smaak hebben maar niet echt een vervanging van een alcoholisch drankje wat mij betreft. De ‘nix’ op de verpakking associëren wij met ‘geen alcohol’ maar gaat volgens de verpakking om oa. geen cafeïne, geen toegevoegde suikers, weinig calorieën etc. Maar ik vind het veel geld voor een blikje dus zou het niet zomaar weer kopen.
Ah nee anders had t er denk ik wel gestaan. Nou ja dan hou ik t bij schuddebuikjes haha, ook prima
Ahh ja vanwege dat nix idd, maar ook die kix leek 't me wel een aardige vervanging. Ik hou verder totaal niet van frisdrank oid, en om dan iedere keer een biertje te gaan drinken in de tuin… is dit misschien toch wel een aardige vervanger. Vind gingerbeer ook erg lekker, maar dat heeft nog best wat kcal. Vind het ook best duur voor een blikje, maar aan de andere kant betaal ik meer voor speciaalbiertjes nu haha. Vind die mango versie in ieder geval lekker! Die watermeloen moet ik nog proberen
edit; die watermeloen is vrij smakeloos, die zou ik niet nog eens halen. De mango versie wel
Die muhammara is echt m’n favoriet
. Ben wel benieuwd hoe die in het echt smaakt dan!
Heeft iemand de vershoudbakjes van Royal vkb wel eens gebruikt? Het zijn die bakjes die nu bij de spaaractie van AH horen. Er zit ook een vacuumpomp bij die op de deksel van de bakjes kunt zetten zodat de producten langer houdbaar zijn.
Ja ik heb ze gebruikt, wat wil je weten?