Ik heb ze in gebruik (zonder de pomp) en ben er erg blij mee! Ze zijn stevig en hebben fijne formaten.
Vorig jaar had ik al een paar bakjes, en nu heb ik mijn verzameling aangevuld. Alle andere plastic bakjes die ik had waren van minder goede kwaliteit en gaan weg.
Oh wow ik ging even naar mn AH app kijken voor mn volle kaarten en toen stond er ‘je kunt nog tot en met 21 juni sparen’ en ik dacht ooohhh dat is nog wel even.
MAAR HET IS GEWOON AL 21 JUNI. Hierna worden de dagen alweer korter, nohhh. Waar gaat de tijd heen
Ik zou hem dan gewoon een keer proberen als ik jou was! Ik vind gingerbeer idd ook lekker, en dit heeft ook een soort lekkere ‘pittige’ nasmaak door de cayenne. Zeker lekker om te proberen, maar te duur als standaard drankje.
Oh haha misschien heb ik t onduidelijk opgeschreven maar heb 'm inmiddels al geproefd. Vind 't wel lekker om zo nu en dan te drinken, maar niet voor dagelijks ofzo. Dan hou ik het wel bij water.
Ah dit klinkt zo lekker, gaan op het boodschappenlijstje 
Oh nice dit ga ik ook halen maar niet voor mijzelf want ik ben pussy hahaha.
Als die chickenwings versie vega is ga ik t eten
“als … Vega is ga ik het eten” is echt mijn levensmotto en mijn grootste bron van teleurstelling
Ik vind kippenvleugelsmaak dus al… naar. Maar dit is wel vegetarisch
Deze vandaag meegenomen. Erg lekker! Ook niet te zoet.

Ja het feit dat het op de ingrediëntenlijst staat als kippenvleugelsmaak… wat is dat uberhaupt?? Ik ben dan altijd bang dat er toch ergens iets dierlijks in zit ofzo. Heb ook heel lang geen hamka’s durven eten door het ham aroma
Nouja waarom noemen ze niet gewoon alleen de kruiden? Kippenvleugelsmaak is toch geen ingrediënt wat je kan kopen in de AH?
Ohhh dat is heel slim, hahaha

Weet iemand of deze, of die van Ehrmann niet gewoon naar dikke chocoladevla smaakt?
Helaas daar was ik al bang voor🙈 vind chocladevla ook nooit naar chocola smaken , eerder naar cacaovla😅
Goed pittig of valt het mee.
Oke ik moet deze meenemen en niet die van Lay’s hoor ik net haha. Ik ga ook wel een chippie proberen haha.
Ja deze zijn lekker! Maar na een paar handjes stond mijn tong wel echt in de fik. Niet teveel achter elkaar aan eten. Beetje net als met Napoleons 
Zijn deze ook kaziger dan de normale nacho cheese?