Nieuwe producten in de supermarkt #2

One ik vroeg mij al af hoe die zou zijn, durfde hem toch niet mee te nemen. Volgende keer gaat hij mee!

1 like

Ik heb deze net gekocht en het is echt mijn nieuwe verslaving denk ik. Het lijkt op Nutella maar dan met 45 gram minder suiker per 100. Dus helemaal top en chill om eindelijk een verantwoorde Nutella-vervanger te hebben.

4 likes

Mitella :face_with_head_bandage:

1 like

Oeps, autocorrect

Oh nu klinkt het nog beter!:scream:

Deze nu wel kunnen kunnen vinden💪

9 likes

Zijn deze op basis van soja?

1 like

Ohhh!! Welke supermarkt had deze?

1 like

Oehh laat je weten hoe die smaakt?

1 like

Wordt vandaag niet meer, maar ik zal zeker een review doen! @Clarity ja op basis van o.a. soja inderdaad
@Boodschappen gewoon bij de appie!:innocent:

3 likes

Deze staat in de oven

20 likes

Klaar! Heel lekker!

70 likes

Vind dit de enige lekkere van die drie en idd pittiger dan die met 3 pepers.

Ik ben geïnfluenced! :drooling_face:

1 like

Ooh die brownie choco strooifeest dinges van de AH zijn lekkerrrrr :drooling_face::heart:

3 likes

@Wrda Ik heb al lang geen echte hamburger meer op, maar deze vegetarische ovenhamburger lijkt wel meer op echt vlees dan bijvoorbeeld de vegahamburger van de Lidl. Het is “mals”. Er zit ook een licht rook/bbq smaakje aan. Ik denk voor mensen die op zoek zijn voor een burger op de bbq die meer op een hamburger lijkt erg lekker! Ik ben zelf meer fan van de vegaburgers van de Lidl.

Mocht iemand daarin geïnteresseerd zijn, deze burgers zijn wel heel laag in calorieën en vet

2 likes

Maar nu maak jij ervan dat BEER alleen voor MEN is

4 likes

Of ze willen gewoon graag aanraden dat het goed samengaat met bier, haha. Op wijn staat ook vaak “gaat goed samen met pasta” oid, daar zoekt ook nooit iemand wat achter toch.

1 like

Het werkt voor merken goed om hun product te koppelen aan een moment. Duyvis nootjes eet je bij de borrel, 4 uur cup a soup, en deze nieuwe Lay’s bij een biertje. Zo creeëer je een moment voor je product en zal de consument sneller denken “hmm vanavond ga ik dit doen, wat voor snack hoort daarbij? --> Lay’s!”

8 likes

Mijn kleine jumbo had deze

afbeelding

Echt heerlijk. En nu hebben ze hem dus weer weggedaan omdat er in de zuivelkoeling nu frisdrank staat?? En bijna alle gekoelde plantaardige zuivel is weg. Die jongen zei ‘dan komt er vast een nieuwe verpakking’ maar dit is toch best wel nieuw?

En klopt het dat als je naar iets vraagt bij de jumbo dat ze het dan normaliter bestellen voor je?

1 like