Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ik heb geloof ik die met karamel een keer op, super lekker :drooling_face:

1 like

Ja. Het is iets wat je moet eten om te proberen maar wel maar een halve.

4 likes

Die laatste had ik van de week ook meegenomen. Vond het een beetje tegenvallen. Proefde amper blauwe bes en yoghurt was inderdaad ook maar slapjes. Ga de volgende keer de cookies of karamel variant proberen.

Popcorn heb ik vorig jaar al gehad. Was wel lekker, maar de popcorn is natuurlijk wel slap door het invriezen. Maar de smaak was wel best goed aanwezig.

Nee we hebben maar 1 koeling waar dat zou kunnen staan.

ik had gisteren gevraagd aan een jongen, die ging het weer vragen aan een andere jongen en die gaf me het onbevredigende antwoord ‘hebben we niet meer’ ‘komt misschien wel terug’ ipv ‘ik kan het voor je bestellen’ :joy:

Maar deze zijn er toch echt al tien jaar

9 likes

Mijn vader heeft dit gekocht, fucking lekker. Het is vegan en smaakt naar van die rauwe ham, ook qua structuur en het is superlekker zout, I love it

27 likes

Waar koop je dit?

Hij heeft het van de jumbo, maar ik weet echt niet in welk schap of vak

2 likes

Deze smaakt naar sterk verdunde ranja (limonade voor de mensen die hier niet bekend mee zijn🙈)

1 like

Oeh dit klinkt goed,ga het een keer proberen voor door risotto wat ik eerder met rauwe ham maakte.

Ja als ik je de geur zou kunnen opsturen! Het is echt zo lekkor

1 like

Is toch altijd zo met dat vitaminewater. Ik vind het altijd wel lekker maar ik weet niet beter dan dat het altijd gewoon iets weg heeft van ranja.

1 like

Ik drink ook liever frisdrank, maar he het was nieuw…maarja voor mij geen vitaminedrank weer😅

Oh ik vind het wel lekker als het bloedjeheet is buiten.

Is er eigenlijk een manier om op de website of in de app van albert heijn/jumbo alle nieuwe producten bij elkaar te zien? Dat lijkt me echt ideaaaaal!!

Ik zie in de ah app wel een piepklein stukje Nieuw, voor jou staan, maar dat zijn dan maar 4 a 5 producten. En ik vraag me eigenlijk af of dat gewoon nieuw is voor mij omdat het dingen zijn die ik nog nooit gekocht heb, of dat het echt nieuwe producten zijn.

Bij de AH moet je gewoon een productengroep aanklikken… Dus bijv. snoep-koek en dan staat er ook nieuw bij. En bij de Jumbo is het een lijstje -klik-.

1 like

OOoooh wauw love you!!! tnx @Fenayi en @HvO

Meteen een ontdekking gedaan, zag alleen nog de kaneel versie voorbij komen dacht ik.

image

Ok ik zie nu jouw eigen foto hahahaa wat stom, ok welterusten voor vandaag!
Het was dus eigenlijk in principe hetzelfde als de cola zero vanille? Dan ga ik m sowieso proberen!!

3 likes

Bij de AH kan je op de website ook als zoekterm: “nieuwe producten” invoeren, dan krijg je een overzicht. De laatste week is dit overzicht alleen blijven hangen geloof ik, misschien zijn ze met onderhoud bezig

1 like

Ik vond deze best tegenvallen. Hij is wel lekker, maar de smaak lijkt onder in het blikje te liggen? Heel raar, maar als je hem voor 3/4e op hebt, dan pas proef je spekkies.

Mmm dus misschien eerst voorzichtig omdraaien zonder te schudden? Ben nu wel heel benieuwd als het echt naar spekjes smaakte onderin!