Heb je een foto van de voedingswaarden?
Nee, staan die niet op de AH website/app?
Deze is echt niet bijzonder qua smaak en heeft ook een gekke structuur. Vind ‘m eigenlijk enorm flauw qua smaak. En er zitten vet veel zonnebloempitten in z’n geheel in, wat echt raar kauwt.
Oh dank je, had 'm gelukkig niet meegenomen. Vond het er ook niet heel aantrekkelijk uitzien
Ja ik had deze gisteren ook. Structuur was door die pitten idd echt raar en voor iets herbs uitermate weinig gekruid.
Minder vies dan sommige van die rubberen groenteburgers, maar niet voor herhaling vatbaar. Houd het wel bij hun crispy sticks.
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk😂
Niet een supermarkt, maar de Starbucks heeft een peanut butter cup frappuccino. Ben wel benieuwd eigenlijk kan 2 kanten op vallen heb ik het idee! Mocht iemand proberen laat het weten haha.
Ik vind dat mijn vegetariërlifestyle altijd een mooi excuus is om geen meelwormenshit te eten.
Trouwens!!! Ik heb net eindelijk vega knaks gekocht, jij ze al weer kunnen vinden?
Oeehh kijk is wat ik spontaan aantrof in de HEMA. Groentehotdogs zijn niet nieuw ofzo maar dat je ze nu ook in zo’n kit kunt kopen is opzich wel chill. Uiteraard extra fles (vegan!) hotdogsaus meegenomen…want saus is leven😋
Omg dit ga ik kopen voor t weekend, die saus
zou je misschien een foto van de ingredientenlijst willen maken?
Ik ga zondag broodje vegaknak eten, nu al zin in
Jaaaaaa dit wil ik!!! Vond het al zo jammer dat altijd als ik keek het alleen de vlees variant was die je voor thuis kon kopen.
Ik lees op facebook dat die vegan hotdogs van Hema nu niet meer in het restaurant te verkrijgen zijn. Maar nu wel dus voor thuis! Weet iemand hoe duur het is?
46% ontdooid broodje
zo droog ahha
Ik heb er 5 euro voor betaald. Vind ik zelf een goede prijs gezien je in het restaurant 2 euro betaald voor 1 groente hotdog.
Ja echt ideaal dit! En ook niet duur voor wat je krijgt😉
Dit ga ik volgende keer kopen! Vond vroeger hun hotdogs zo lekker. Aten we altijd voordat we zwemles hadden. Nostalgie!