Nieuwe producten in de supermarkt #2

Alleen in de Scandinavische themaweek toch?:thinking: ja en in Duitsland

@Kurisu @anon11408962 ik heb de pinda/cacao nu geprobeerd! Ik vond het niet verkeerd maar ook weer niet echt lekker. Het was meer pindakaas met een haast koffieachtige smaak🤔

Nouja na alle cappuccino en latte smaken in chocola en paaseitjes, waarom niet in pindakaas?:rofl:

Zo lang die skyrkoekjes maar weg blijven volgende keer :stuck_out_tongue_closed_eyes:. Denk dat ijs nog wel lekker kan zijn met skyr.

1 like

Oh ja shit mijne zijn duits inderdaad!

1 like

Speciaal naar de AH gefietst om dit te halen.

Wel duur helaas… 2.79. Review komt vanavond.

10 likes

Die M&M repen bestaan al wel lang, misschien alleen in het buitenland? Zijn ze nieuw in Nederland?
Ik vond ze altijd nogal saai: gewone melkchocola met stukjes M&M erin (al naar gelang de soort). Maar als je dat lekker vindt is het wel precies wat je zoekt misschien!

De groene net stukkie van op. Niks bijzonders idd.
Ik geef ook een 6.5

Oke kon het niet laten om nu alvast stukje te proeven. Ik vind het wel lekker maar ik vind €2.79 wel iets te duur maar de smaak is wel prima. Zou wel weer kopen als het in de bonus is.

2 likes

Gespot bij Jumbo: nieuwe smaken Boursin:

14 likes

Ooooh mijn vriend houdt zo van jalapeño, wil deze proberen

1 like

Ik eet echt bijna elke avond een ‘gezond’ ijsje en heb bijna alle smaken wel gehad en over het algemeen vind ik de meeste smaken echt heeel lekker. Nou had de Plus bij mij gisteren een smaak die ik niet eerder had gezien, weet niet of hij echt nieuw is: Spiced Cookie Dough.

Nou dit is echt het meest SMAAKLOZE ijsje dat ik ooit heb gegeten. Het is niet eens vies maar het smaakt letterlijk nergens naar. Ik geef het echt een :star:1/5. Zelfs nadat ik er caramel overheen heb gegoten was het niet te vreten.

Daarnaast heb ik vanmiddag bij de AH deze vega chorizo worst gehad, en die geef ik wel :star:4/5:

Het had echt de lekkere smaak van chorizo.

12 likes

Vind ik echt leuk aan dit topic, dat smaken zo verschillen. Ik vond die chorizo juist helemaal niet naar chorizo smaken? Zowel qua smaak niet als textuur.

1 like

Textuur ben ik met je eens! Maar vond het wel echt een chorizo/worstjes achtige smaak. Maar inderdaad, grappig hoe het soms heel verschillend is!

Eens! Vond het ook verwarrend hoor😅
Edit: crispy geprobeerd, vind hem niet zo heel denderend tbh.

Maar waarom ze nou 3 euro voor een bakje zuurkool vragen? De verpakking ziet er wel gezellig uit haha.

1 like

Echt hé. Een pakje zuurkool kost letterlijk 59 cent bij de AH :joy:

1 like

6 likes

Ik mocht deze gratis ophalen bij de AH. Ik eet eigenlijk nooit zulke repen, maar vind 'm best lekker.

7 likes

Jezus wat een lelijke en onduidelijke vormgeving in deze folder, moet echt zoeken

2 likes