Dit is evht m’n favo drank ooit. Sinds dat ie in nl is (paar maanden) geef ik echt te veel geld hieraan uit maar het is zo lekker. Totaal niet bitter. De mokka versie is ook wel lekker maar daar zit helaas melk in
Die gegevens vind ik nog niet zon punt, ik voel bij dit soort dingen alleen wel vaak een addertje onder het gras als ineen abonnement oid😅
Ik had vandaag isey skyr banaan aardbei. Vast niet nieuwe maar wel tering lekker, high protein danoontje
Ik heb die laatst ook bij de coop gehaald! Echt een toetje, zo lekker!
Omg ja die verkopen ze nu ook standaard bij de ah en jumbo enzo zo lekker
Ohh yesss Is dit bij AH?
Ja!
Na de drankjes hype bij de jumbo🙈 deze was bij de action
Vond deze niet echt geslaagd… smaakten wat “zwaar” ofzo maar appeltaart, cacao of speculaas nergens te bekennen
Bij de Hoogvliet. Ze hadden ook nog een nieuwe met kokoswafel
Lekkerrrrr, zijn de hazelnoten heel aanwezig??
Ik heb dat bubblegum drinken geprobeerd! Had verwacht dat het heel chemisch naar mierzoette bubblegum zou smaken, maar het smaakte helemaal niet zo chemisch en zoet, en wel naar bosbes
Beetje offtopic want niet nieuw maar juist oud:
Heeft iemand deze recent nog gespot in een supermarkt? Vond ze superlekker en dacht er laatst weer aan dus ik zoeken en in geen AH of de Jumbo hier te vinden. Kan hem ook helemaal niet vinden op de site van de AH dus ik vrees het ergste
Dan zijn ze ondertussen nog teruggeweest, want heb ze (ruime gok dit) 1-2 jaar oid geleden nog gegeten! Staat me ook bij dat het toen als nieuw werd geadverteerd.
Maar nu ga ik opeens heel erg aan mn geheugen twijfelen haha
Edit: oe kijk, in 2016 ‘nieuw’. https://www.thuisleven.com/verkade-digestive-vanille-cream/
Maar dus wel wat langer geleden dan ik dacht!
Ooooh deze mis ik, grrruwelijke koekjes
In het kader van heeft iemand iets ouds ergens nog gezien… ik ben zo op zoek naar deze ijsjes. Vorig jaar niks anders gegeten, maar kan ze nergens meer vinden
Het jaar daarvoor hadden ze deze versie, ook mega lekker
En deze was ook zo lekkerrrr
Ze zijn allemaal verdwenen
Ik ken ze allemaal niet, maar wil ze echt nu!!!