Nieuwe producten in de supermarkt #2

Dit is evht m’n favo drank ooit. Sinds dat ie in nl is (paar maanden) geef ik echt te veel geld hieraan uit maar het is zo lekker. Totaal niet bitter. De mokka versie is ook wel lekker maar daar zit helaas melk in

Die gegevens vind ik nog niet zon punt, ik voel bij dit soort dingen alleen wel vaak een addertje onder het gras als ineen abonnement oid😅

Nieuw! Zag nu ook Skyr in deze verpakking; net als Breaker. Wel handig voor onderweg!

6 likes

Ik had vandaag isey skyr banaan aardbei. Vast niet nieuwe maar wel tering lekker, high protein danoontje

4 likes

Ik heb die laatst ook bij de coop gehaald! Echt een toetje, zo lekker!

1 like

Omg ja die verkopen ze nu ook standaard bij de ah en jumbo enzo :drooling_face: zo lekker

9/10 :heart_eyes: minpuntje voor de achterlijke prijs van 5,99

9 likes

Ohh yesss :heart_eyes: Is dit bij AH?

Ja!

1 like

10/10 lekker romig en knapperige stukjes. Beetje jammer dat ik zo’n blok in 1x op kan.

12 likes

Na de drankjes hype bij de jumbo🙈 deze was bij de action

Vond deze niet echt geslaagd… smaakten wat “zwaar” ofzo maar appeltaart, cacao of speculaas nergens te bekennen

1 like

Bij de Hoogvliet. Ze hadden ook nog een nieuwe met kokoswafel

2 likes

Lekkerrrrr, zijn de hazelnoten heel aanwezig??

Ik heb dat bubblegum drinken geprobeerd! Had verwacht dat het heel chemisch naar mierzoette bubblegum zou smaken, maar het smaakte helemaal niet zo chemisch en zoet, en wel naar bosbes :smile:

1 like

Beetje offtopic want niet nieuw maar juist oud:

digestive_cream_vanille_560x280

Heeft iemand deze recent nog gespot in een supermarkt? Vond ze superlekker en dacht er laatst weer aan dus ik zoeken en in geen AH of de Jumbo hier te vinden. Kan hem ook helemaal niet vinden op de site van de AH dus ik vrees het ergste :sob:

1 like

Dan zijn ze ondertussen nog teruggeweest, want heb ze (ruime gok dit) 1-2 jaar oid geleden nog gegeten! Staat me ook bij dat het toen als nieuw werd geadverteerd.

Maar nu ga ik opeens heel erg aan mn geheugen twijfelen haha

Edit: oe kijk, in 2016 ‘nieuw’. https://www.thuisleven.com/verkade-digestive-vanille-cream/
Maar dus wel wat langer geleden dan ik dacht!

Ooooh deze mis ik, grrruwelijke koekjes :heart_eyes:

1 like

In het kader van heeft iemand iets ouds ergens nog gezien… ik ben zo op zoek naar deze ijsjes. Vorig jaar niks anders gegeten, maar kan ze nergens meer vinden :tired_face:

afbeelding

Het jaar daarvoor hadden ze deze versie, ook mega lekker

En deze was ook zo lekkerrrr

afbeelding

Ze zijn allemaal verdwenen :confused:

3 likes

Ik ken ze allemaal niet, maar wil ze echt nu!!!

4 likes