Nieuwe producten in de supermarkt #2

Ja bedankt ola, even alle lekkere vegan ijsjes eruit halen!!! Gvd

1 like

Geen idee of net nieuw is, maar ik heb een Limelon gekocht bij de Deen. Het is heel fris, zoet, zuur en sappig. Echt een aanrader!

28 likes

Mijn favoriete supermarkt koffie is de fairtrade original mild

2 likes

Jaa die citroen ijsjes waren zo lekker! Ik heb ze helaas ook nergens meer gezien :sob:

Ja haha, dat is het merk. Bij de appie, deze:

1 like

24 likes

“er gaat niets boven een goede vriend, behalve als het een goede vriend met chocolade is”
Wat een slogan, 10/10

32 likes

jaaa deze is lekker

:open_mouth:
Hoef ik nooit meer hagelslag op m’n matze te doen

1 like

Een uitkomst toch🙈 volgens Living Proof waren er nog meer smaken, ik ben benieuwd

1 like

Ik heb eigenlijk te snel gegeten om ze echt op te merken :stuck_out_tongue: Maar het is wel heel crunchy

Wij hebben die cacao pindakaas of wat het is gekocht. In hazelnoot. We vinden het beide niet te vreten. Bitter en pindakaas. Nu lekker een volle pot in de kast laten staan. Vreet wel gewone hageslag/pindakaas boterhammen.

1 like

Voor mijn gevoel smaakte het naar koffiepindakaas?:thinking:

Nee, dat proefde ik niet. Ik begrijp wel wat je bedoelt. Dat bittere en dan pindakaas nasmaak.

1 like

Ik heb vandaag dit op:
AHI_43545239363230313530_1_LowRes_JPG

Weet niet of het super nieuw is maar volgens mij wel redelijk. Was lekker!

1 like

Haha ik hou ook wel van milde en fruitige koffie, hopelijk bevalt de medium nog beter!

1 like

Deze is nieuw denk ik?

1 like

Ja en ik ben boos dat de coop 'm wel heeft en de jan linders of appie nog niet :sob: (ik zie 'm nu voor 't eerst maar need). De vivera steak is ook overal weg

1 like

Wij kochten voorheen altijd hele dure koffiebonen online. Tot iemand de bonen van Lidl tipte. Nooit meer dure bonen gekocht!

2 likes

Wij hebben hier de vissticks en de beemsterkaasschnitzel ook niet :frowning:

1 like