Nieuwe producten in de supermarkt #2

Wat is de prijs?

Eindelijk gevonden, ik ben beniewd :innocent: review volgt, er moet nog zoveel op​:see_no_evil:

1 like

Volgens mij €2,99

1 like

Nice, die liggen hier ook nog in de koelkast. Vond vooral het eiwitgehalte echt nice voor een vleesvervanger, 25g per 100g als ik me niet vergis

5 likes

Deze zijn echt lekker!

2 likes

Ik vind die blauwe onderop echt niet te vreten. Het lijkt in de verste verte niet op zuivelspread want de textuur is heel rubberig en het smaakt raar zout.

Goed dat je me waarschuwt🙈

Haha sorry, misschien dat jij het wel lekker vind? Ik had het gebruikt voor glazuur voor een cake en dat was niet zon succes vanwege de textuur.

1 like

Eerst maar eens op brood proberen denk ik🙈

1 like

Tompouce marshmellows van de Hema. Ik haal de tompouce-smaak er totaaaal niet uit. Het smaakt wel naar koekjes. Ze zijn wel lekker!

9 likes

Ik hou intens van de Hema maar die tompoucentrend van ze mijn god, hoelang wordt dit nog uitgemolken :sob::sob::sob:

21 likes

Zolang er geen rookworst tompouce fusie komt​:sweat_smile::see_no_evil:

7 likes

Ik had van de week hun tompouce vlaai, die was echt heeeerlijk

2 likes

Dus om hier nog even op terug te komen: ik heb deze net gegeten. Had ze wel op de bbq gegrild omdat die nog aan was van een low&slow sessie. Denk dat ze daardoor wel lekkerder waren dan wanneer je ze in de oven/airfryer/pan/frituur doet. Iets meer het burger king effect zeg maar. Ze zijn ook iets sterker gekruid dan gewone frikandellen en er zit ui in, dat proef je ook wel een beetje. Oh en het is 100% kip.

Al met al goed te doen, zeker op een briochebroodje en dan wat aangekleed met saus en eventueel extra uit, maar niet heel speciaal eigenlijk. Al had ik dat ook niet verwacht.

1 like

Wel een recept op Wateetjedanwel🙈

1 like

Jij wij hebben ze ook, geen tompoezen smaak maar gewoon erg lekkere spekjes!

1 like

Als je ooit in Amsterdam bent, bakkerij Kwakman en patisserie Rijkhoff (mijn favoriet) beide in west verkopen tompouce waar plantaardige gelatine in zit ipv dierlijke gelatine.

4 likes

:raised_hands:t2:

1 like

Ze zijn alleen al zo leuk om te zien :scream:

1 like