Is dit nou normaal?? Een stijging van een volle euro!
Wow rude
Ooooh stupid!!! Goed gezien van jou, ok ik word dus toch niet genaaid hahaha. Ik dacht echt, serieus??
Heeft iemand de matzes chocolade al gezien?
Ik zag op de insta van sofine een foto van die tomatenschnitzel, zag er goed uit! Donderdag ff hier bij de jumbo kijken
Oooh deze zijn vegan! Zo fijn! Ik neem normaal die van Valess, maar die zijn natuurlijk niet vegan.
Aldi heeft ook een variant maar weet niet of die vegan is en of die lekker is🙈 ik eetnl niet per se vegan
Niet vies, niet lekker… was niet zo krokant, bleef best zacht. Had kunnen weten dat ik het geen topper vond gezien er gember in zit😅 de tweede denk ik proberen wat langer in de airfryer te doen
Kabeljauwkroket??
Ik ben ook beniewd wat ik me er bij voor moet stellen🙈
Weet iemand of de Hema tompoucen vlaai het proberen waard is en of deze zo te koop is bij Hema of alleen op bestelling?
Beste beslissing v je leven!
Zoooo lekker
ik vond hem wel oke, niet heel bijzonder. Had hem zelf wel besteld, puur omdat het gebak er hier redelijk snel uitvliegt.
Zo lekker! Wel anders dan verwacht, dacht namelijk dat de bovenste laag ook van bladerdeeg zou zijn als een tompouce, maar het is een soort cake. Wel echt 10/10 
Hij is trouwens ook los te koop bij onze Hema, maar daar is ie telkens al heel vroeg weg zeiden ze, dus had hem besteld.
Jaaaa die is lekker! De bodem is heel knapperig met suiker erop, bovenste laag is inderdaad meer cake maar door de knapperige bodem niet storend.